The Riding Game MF Style, SS and the rest [5]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Tsja: er is maar 1 reden dat al mijn opdrachten 's avonds laat, of sochtends vroeg gedaan worden: tijdgebrek overdag. maar als ik zekerheid heb dat niemand me voor is, rij ik rustig die 200km heen, en 200km terug hoor. richting de grens is ook een prachtig gebied... :} :} :]
:^
Al eerder gezegd, no problem om een stukje verder te rijden 8-)
 
Tsja: er is maar 1 reden dat al mijn opdrachten 's avonds laat, of sochtends vroeg gedaan worden: tijdgebrek overdag. maar als ik zekerheid heb dat niemand me voor is, rij ik rustig die 200km heen, en 200km terug hoor. richting de grens is ook een prachtig gebied... :} :} :]


Same problem here!
Alleen ben ik niet zo'n fan van donker rijden dus houd ik het al snel voor gezien :/
 
Ach als er wordt gezegd dat het met vrouwelijk schoon en rood licht te maken had weet iedereen het toch wel, zonder dat er iets vreselijks wordt gezegd ? :)
Zo niet, pas ik dit wel weer aan :P
 
Ach als er wordt gezegd dat het met vrouwelijk schoon en rood licht te maken had weet iedereen het toch wel, zonder dat er iets vreselijks wordt gezegd ? :)
Zo niet, pas ik dit wel weer aan :P

Moest je met behulp van een vrouw zorgen dat er 6 auto's staan te wachten voor een rood verkeerslicht? :X
 
Vind je alleen maar lekker ! ;)



full
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan