The Riding Game MF Style, SS and the rest [5]

Status
Niet open voor verdere reacties.
EKDkC.jpg

Oysnb.jpg


Even verkleind.
 
Laatst bewerkt:
Mijn motor, met mij in een reflecterend vest *O*
full



BINNEN 10 MINUTEN!!!
bonuspunten? :+

Dit hesje is trouwens NIET van mij, ik rij niet met zo'n onding :+
 
Laatst bewerkt:
Misschien idee om speciale punten te krijgen als je het binnen een tijdlimit lukt?

Dat hebben ze ook al bij het oorspronkelijke Riding Game topic (offroads etc..)

***********

Nieuwe regel!!
Als de opdracht binnen 1 uur na het uigeven gepost wordt krijg je een zgn Sniper-punt

Dit zijn zeldzame Collector punten *D

**********


Misschien is het leuk als je 2 punten krijgt als de opdracht binnen het uur wordt uitgevoerd?

Dan gaan de meerdere mensen vast wel haasten en racen* om een opdracht te voltooien

* Racen = Vlot rijden zolang het verantwoord en veilig blijft binnen je eigen kunnen
 
Laatst bewerkt:
Thnx, dit had ik wel even nodig na mijn Petfles misser :P

NIEUWE OPDRACHT: EEN FOTO VAN JOU OP JE MOTOR TERWIJL JE EEN BOTERHAMMETJE EET MET OP DE ACHTERGROND EEN RIVIER/ZEE

lijkt me niet onmogelijk, veel plezier!
 
Laatst bewerkt:
Misschien idee om speciale punten te krijgen als je het binnen een tijdlimit lukt?

Dat hebben ze ook al bij het oorspronkelijke Riding Game topic (offroads etc..)Misschien is het leuk als je 2 punten krijgt als de opdracht binnen het uur wordt uitgevoerd?

Dan gaan de meerdere mensen vast wel haasten en racen om een opdracht te voltooien
*O*
(Racen = Vlot rijden zolang het verantwoord en veilig blijft binnen je eigen kunnen)
FML '(



















vwb de bonus, ik ben neutraal; /care.. ;)
 
Nope.... Riding game is de riding game....
Geen extra punten, niet moeilijker maken dan wat het is!

Gewoon rijden, doen, klaar!

I.m.h.o. Natuurlijk
 
Misschien eens kijken wat bij het echte originele spel aan extra regels zijn. In O&A is ook maar een gejatte versie.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan