Zijspannen en de wet

Hier ben ik zeer tevreden mee met dit concept en rijdt verduiveld goed. Hopelijk daarmee in de nabije toekomst een Azië reis (zonder de kampkar eraan natuurlijk). Heb zo een versterkte kardan met smeernippels van Boxertoko erin, heb deze al goed belast (1ste versnelling heeft -10% verhouding tandwiel in bak) met de kampkar eraan door weiland, etc...ik hoop deze achilleshiel gaat het uithouden, voor de nood heb ik extra kruiskoppeling. Wanneer is de volgende slakkerwegtref, spijtig dat er dit jaar geen was.

hij ziet er mooi uit.

Waar is dat andere adventurespan gebleven? (met die landkaart op de bak) heb ik dat gemist?
 
Dag Oma.
Je ziet er goed uit voor je leeftijd, ik hoop dat ik het tegen die tijd, als ik 80 ben of zo, nog zo goed doe.
Alleen dat bloemenkransje in het haar, dat gaat bij mij niet pakken, ik ben al helemaal kaal.
Nu ja, er zit nog wat haar op de borst en onderaan.
Kom eens langs in Maastricht, dan mag je mee in het span, ik weet een leuk pannekoekenrestaurant vlakbij, en je kunt motorkleding en helm van me lenen.
Vorige week is de Yam van Klickstart, ex-Olivier of ex-JanenJoep, het Mongoliespan dus, opnieuw geimporteerd in Nederland.
En goedgekeurd als L4e.
Het gaat hier dus om die wereldberoemde (Vreemd dat ik ze nog niet op CNN heb gezien) Yamaha Super Tenere met zijspan, waarmee Jan naar Mongolie is gereden, en ook Noord-Afrika mee onveilig heeft gemaakt.
Nu ja, Jan kan Noord-Afrika nog onveilig maken met een Solex.... :-)
Ik verzoek u allen even eerbiedig te knielen, en uw gebeden naar de hemel te richten.
Die hemel is groot, daar kunnen alle smaken heen.
Bedankt allemaal.
Die motor is dus nu L4e, en ze mag terug naar Belgie, waar ze wat moeite hebben met de L4e keuring, en nu moeten ze wel.
Groeten,
Doudou
 
Dag Oma.
Je ziet er goed uit voor je leeftijd, ik hoop dat ik het tegen die tijd, als ik 80 ben of zo, nog zo goed doe.
Alleen dat bloemenkransje in het haar, dat gaat bij mij niet pakken, ik ben al helemaal kaal.
Nu ja, er zit nog wat haar op de borst en onderaan.
Kom eens langs in Maastricht, dan mag je mee in het span, ik weet een leuk pannekoekenrestaurant vlakbij, en je kunt motorkleding en helm van me lenen.
Vorige week is de Yam van Klickstart, ex-Olivier of ex-JanenJoep, het Mongoliespan dus, opnieuw geimporteerd in Nederland.
En goedgekeurd als L4e.
Het gaat hier dus om die wereldberoemde (Vreemd dat ik ze nog niet op CNN heb gezien) Yamaha Super Tenere met zijspan, waarmee Jan naar Mongolie is gereden, en ook Noord-Afrika mee onveilig heeft gemaakt.
Nu ja, Jan kan Noord-Afrika nog onveilig maken met een Solex.... :-)
Ik verzoek u allen even eerbiedig te knielen, en uw gebeden naar de hemel te richten.
Die hemel is groot, daar kunnen alle smaken heen.
Bedankt allemaal.
Die motor is dus nu L4e, en ze mag terug naar Belgie, waar ze wat moeite hebben met de L4e keuring, en nu moeten ze wel.
Groeten,
Doudou

been there done that :Y
 
Eindelijk het juiste papiertje in handen! *O*

full
 
En het is gedaan.
Hoera voor de Suup met span en L4, hoera voor Klickstart.
Nu nog wat Belgische formaliteiten, en het beesje kan weer de straat op.
Dan kunnen we met de Suup, en met m'n MZ-span, de buurt weer onveilig maken!
Doei,
Eduard
 
En het is gedaan.
Hoera voor de Suup met span en L4, hoera voor Klickstart.
Nu nog wat Belgische formaliteiten, en het beesje kan weer de straat op.
Dan kunnen we met de Suup, en met m'n MZ-span, de buurt weer onveilig maken!
Doei,
Eduard

das pas goed nieuws !
 
Terug
Bovenaan Onderaan