2011 Iveco Australian Motorcycle Grand Prix 14-16 October

Wie verslaat Stoner ,...of flikt hij het zelf weer.

  • Stoner

    Stemmen: 21 41,2%
  • Lorenzo

    Stemmen: 5 9,8%
  • Pedrossa

    Stemmen: 4 7,8%
  • Dovizioso

    Stemmen: 0 0,0%
  • Simoncelli

    Stemmen: 3 5,9%
  • Spies

    Stemmen: 2 3,9%
  • Hayden

    Stemmen: 1 2,0%
  • Aoyama

    Stemmen: 0 0,0%
  • Bautista

    Stemmen: 0 0,0%
  • Rossi

    Stemmen: 15 29,4%

  • Totaal aantal stemmers
    51

gerrit1957

Heerlijk wonen in Spanje.
7 jan 2010
23.225
3.535
Hondón de las Nieves (España)
Eindelijk gaan we de grote plas over nml. naar Phillip Island de Favoriete GP van bijna de meeste deelnemers.
full


Leuk verhaal ,LORIS CAPIROSSI: EXIT THE KING
News | Australian Motorcycle Grand Prix

Uitslag 2010
Motorrennen - Moto GP - Australië - Phillip Island 2010 - Uitslagen

Twitter,
Aust MotoGP Event
@ausmotogp Phillip Island, Australia
Official Twitter of the Australian MotoGP race at Phillip Island, October 14-16 2011!
Australian Motorcycle Grand Prix | MotoGP™

Het Circuit
Tickets Search | Australian Motorcycle Grand Prix

~Onze TV uitzendtijden b]
Racesport.nl OP TV: de wekelijkse motorsportprogrammering


Livestreams voor de liefhebbers !!!!!!!!!!
http://www.firstrowsports.tv/sports/motosports.html
http://mypremium.tv/ .....klik bij deze wel op het logo die het uitzend.

Dit zijn de Nederlandse tijden.!!!!!!!!!!
14 October 2011
125ccFP1
01:15 - 01:55
MotoGPFP1
02:10 - 02:55
Moto2FP1
03:10 - 03:55
125ccFP2
05:15 - 05:55
MotoGPFP2
06:10 - 06:55
Moto2FP2
07:10 - 07:55

15 October 2011
125ccFP3
01:15 - 01:55
MotoGPFP3
02:10 - 02:55
Moto2FP3
03:10 - 03:55
125ccQP
05:00 - 05:40
MotoGPQP
05:55 - 06:55
Moto2QP
07:10 - 07:55

16 October 2011
125ccWUP
01:40 - 02:00
Moto2WUP
02:10 - 02:30
MotoGPWUP
02:40 - 03:00
125ccRAC
04:00
Moto2RAC
05:15
MotoGPRAC
07:00
 
Laatst bewerkt:
YAY *O* Philip Island .. tijd om weer meeuwen te ontwijken :P
Benieuwd of Stoner hier de titel gaat pakken. :)

Btw, Pedrosa is met ''1 s'' ik heb je deze fout vaker zien maken. :P
 
YAY *O* Philip Island .. tijd om weer meeuwen te ontwijken :P
Benieuwd of Stoner hier de titel gaat pakken. :)

Btw, Pedrosa is met ''1 s'' ik heb je deze fout vaker zien maken. :P

Oke , als je dat niet lekker zit dan stem je toch op JL. ;) :9 :+
Pedrosa is met één s ( je heb gelijk ) en Pedrossa met twee , dus het staat er gewoon goed hoor _O- _O-
 
Laatst bewerkt:
Kan niet anders dan dat Casey deze race op zijn naam schrijft. En als zijn teamgenoten hun werk doen, wordt-ie hier zelfs wereldkampioen!
 
En.. gestemt op Rossi! *O*

Oh shit, de poll is anders dan bij de vorige GP... :+
 
Hoeveel punten reken jij dan voor een overwinning _O- _O-
Er zijn volgens mij nog 75 punten te verdelen , en een verschil van 40 punten . :9

Precies. Dus als Stoner na Australië een verschil van 50 punten heeft, is de titel binnen. Dat vereist dat-ie weer 10 punten uitloopt op Gorgepiepel. Als Casey wint en Jorge wordt 4e, krijg je na Australië deze stand:

1 Casey STONER 325
2 Jorge LORENZO 273

Een verschil van meer dan 50 punten met nog twee races te gaan. Kampioen in Australië. Hoeveel punten reken jij? :+
 
Precies. Dus als Stoner na Australië een verschil van 50 punten heeft, is de titel binnen. Dat vereist dat-ie weer 10 punten uitloopt op Gorgepiepel. Als Casey wint en Jorge wordt 4e, krijg je na Australië deze stand:

1 Casey STONER 325
2 Jorge LORENZO 273

Een verschil van meer dan 50 punten met nog twee races te gaan. Kampioen in Australië. Hoeveel punten reken jij? :+
Ik ,uh nou hetzelfde als jou _O- _O-
Zat ff krom te denken geloof ik :$ :9
 
Laatst bewerkt:
Maar hoop dat , hoe jou hem noem gorgepiepel( JL ) ff het snot voor z'n ogen rijd en door de stress van een thuisrace een bekkie punten laat liggen , maar dat zal wel niet gebeuren en dan is hij de verdiende kampioen .
 
Als Stoner dan toch kampioen worden moet, zie ik hem dat het liefst hier doen in Australië. Laat ze in Sepang maar lekker scheuren voor de winst ipv voor de punten. En als Jorge kampioen moet worden... Jaaaa, dan na een epic battle in Valencia!
 
Hoop dat Stoner in Australië de titel weet te pakken. Waar anders dan voor zijn thuispubliek zou deze jongen het verdienen? Een terecht kampioen die Stoner, laat hem dat in Australië dus ook maar bevestigen! :}

Overigens stond er een vrij opzienbarend interview met Casey Stoner in de Motor Magazine deze week. Hij gaf op enkele vragen een aantal antwoorden die mij verbaasden. Ik zal die morgen hier, of in het Stoner topic, plaatsen. Ben benieuwd naar jullie mening.
 
Hoop dat Stoner in Australië de titel weet te pakken. Waar anders dan voor zijn thuispubliek zou deze jongen het verdienen? Een terecht kampioen die Stoner, laat hem dat in Australië dus ook maar bevestigen! :}

Overigens stond er een vrij opzienbarend interview met Casey Stoner in de Motor Magazine deze week. Hij gaf op enkele vragen een aantal antwoorden die mij verbaasden. Ik zal die morgen hier, of in het Stoner topic, plaatsen. Ben benieuwd naar jullie mening.
Doe het maar in het Stoner topic , ik heb hem nog niet gelezen nml. want ik bewaar hem voor in het vliegtuig woensdag :9 ;)
BVD.
 
Alicante , naar m,n hutje in Morraira.
En zaterdag van Alicante naar Portimao.


Hele mooie omgeving daar. Ben ooit in Benitachell geweest..

Jankmodus aan: het is overigens Moraira. Niet dat dat jouw zwembad met San Miguel hut er minder mooi op maakt... :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan