motor&Suzuki &TL1000s onderdelen

Flip

MF veteraan
20 mei 2008
10.173
81
Goedendag allen,

Ik heb nog wat spullen liggen. Zowel universeel als TL1000s (97'er). Alles zou weg MOGEN tegen t.e.a.b. het mag allemaal verzonden worden maar dat komt dan bij jou prijs op.


Carterpan gsxf of R.
DSC00059.jpg

DSC00057.jpg


Radiator TL1000s,Verkocht
TL1000s Kuip links en rechts. Verkocht!
dempers zijn Verkocht!!!!

TL1000s Koelpompcover 2x. foto zegt genoeg denk ik. Ding lekt niet is alleen niet zo netjes meer in de lak. Ook heb ik er 1 die wel netjes is!
SAM_1390.jpg


TL1000s Dynamo huis, prima ding, geen val schade of dergelijke. Alleen de lak....
SAM_1391.jpg


Oliekoelding, Verkocht!


Voorvorkpoten TL1000s. Verkocht!

CDI TL1000s, model 97 (past NIET op nieuwere, kan het natuurlijk proberen...)
SAM_1403.jpg
SAM_1402.jpg
SAM_1401.jpg


TL1000sTevens nog een setje spiegel. Spiegel zelf zijn top, plastic is niet geheel netjes meer.
Foto's volgen nog.

Universele knippers. Steeltjes zijn 1,5 cm kort.

Verkocht

Universeel ballenklapkussen. Mij niet zacht genoeg dus mag weer weg. Nog in de verpakking ongeopend zonder vlekken.
SAM_1406.jpg
SAM_1408.jpg
SAM_1407.jpg



Velgen tl1000s/r, gsx-r1300(busa) Verkocht!
Wederom, alles teab. Dus ik zou zeggen, doe een goed bod! ;) reageren mag hier, per PM of per mail natuurlijk.

Mvg. Flip
 
Laatst bewerkt:
Ding is echt van ''The Markt'' Als daar geen tuf op zit weet ik het ook niet meer hoor ;)
 
Dus interesse in dit zeer zeldzame onderdeel ;) ?
 
35euro incl verzenden binnen Nederland? Niet zo gek dacht ik zo toch ;) (is dus incl. leidingen en volgens mij heb ik ook nog wel een aantal koperen ringetjes nieuw)
 
35euro incl verzenden binnen Nederland? Niet zo gek dacht ik zo toch ;) (is dus incl. leidingen en volgens mij heb ik ook nog wel een aantal koperen ringetjes nieuw)

Thanks voor je snelle reactie :)

Nu heb ik nog even 1 vraag 2 vragen:
- Zou je de maten (lengte x breedte x diepte even willen opmeten?
- Heb je wellicht een foto van de koeler uit het plastic zakje (gaat voornamelijk om bevestiging.

Is namelijk bedoeld voor zelfbouw, dus zodoende deze "moeilijkdoenerij" :+
 
Laatst bewerkt:
Thanks voor je snelle reactie :)

Nu heb ik nog even 1 vraag 2 vragen:
- Zou je de maten (lengte x breedte x diepte even willen opmeten?
- Heb je wellicht een foto van de koeler uit het plastic zakje (gaat voornamelijk om bevestiging.

Is namelijk bedoeld voor zelfbouw, dus zodoende deze "moeilijkdoenerij" :+

Die heb ik bijna had geen zin in smerige handen vandaar dat zakje ;) Zal ik van het weekend even schieten, zit de hele week 70km van huis dus kom er nu even niet aan toe (misschien dat iemand anders die maten zo weet?)
 
Geen probleem, heeft geen haast :)

Ik zie ze wel verschijnen! Topic staat gemarkeerd :Y

Oliekoelertje is 24cm lang en 15 +/-breed. Bevestiging oog-oog is 14cm. De leidingen die eraan zitten zijn 24cm.

SAM_1415.jpg
SAM_1414.jpg
SAM_1413.jpg
SAM_1412.jpg
SAM_1411.jpg
SAM_1410.jpg
SAM_1409.jpg
 
En binnen! Dus kick ik het maar weer even omhoog.

Tevens de dempers verwijderd uit de OP.
 
Terug
Bovenaan Onderaan