Wat heb jij vandaag aan jouw motor gedaan?! Deel 3 alweer!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Motor schoongemaakt, weggezet achter in de garage en aan de druppellader met een tijdklok ertussen.

Klaar voor de winter.
 
De soes klaar gemaakt voor de winterslaap :)
Olie + filter vervangen, accu eruit gevist, afgetankt, bandjes opgepompt.
Nu de schuur aan het ombouwen zodat ik hem mooi op de bok kan weg zetten :)

Owja...en de volgende 3 uur ben ik aan het opwarmen...toch best wel fris zo buiten sleutelen :+
 
Foto,s van me net binnen gekregen duoseat cover gemaakt,
Omdat er 2 druipers op zitten en de stickers scheef zijn geplakt! :(

Met dank aan kappenset.nl! '( (Ben er echt niet over te spreken.)
 
Vanmiddag een LED lampje gehaald wat als koplamp gaat dienen op m'n CRF. Die neemt maar een paar Wattjes af, dus ideaal voor de lichte lichtspoel.
Verder de deels veranderde kabelboom weer door het frame heen gewikkeld en (bijna) alles aangesloten. Het lijkt allemaal te werken ook nog. :-)
En de tank aan het passen geweest. Dat lijkt ook goed te komen. Maar nu is er het volgende probleem, de beugels van de radiateurtjes forceren de radiauteurs naar een positie waar ik ze niet wil zien, en dit zorgt ervoor dat de zijkappen onder te veel spanning komen te staan.

Gisteren de CB1300 opgehaald waarvan het zadel verbeterd is.

8-)
 
Gister de ketting WEER ingevet, en doekje over de Takkoni gehaald, achterlicht en koplamp;)
 
helemaal niets .. .....
want ik zoek nog steeds een GOED bedrijf voor het poedercoaten van m'n velgen.
liefst in de omgeving van Zeist.
iemand ?
 
Na mijn achter remklauw opnieuw gespoten te hebben en een nieuwe rvs leiding van braking gemonteerd te hebben, de olie erin ververst + nieuwe gecinterde remblokjes en de nieuwe wave schijf voor achter is onderweg!!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan