Wat heb jij vandaag aan jouw motor gedaan?! Deel 3 alweer!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Aan de motor zelf nog niks, maar de remmen....
before

[afbeelding]
nu
[afbeelding]

Heel mooi ,

ik heb plannen hetzelfde te doen voor mijn sv650.
ook tokico's ,en ook zwart / verweerd.
ik dacht ; schoonmaken of glasparelen, spuiten met hittebestendige lak
lettertjes vervolgens kaalmaken ,en dan nog blanke lak ?
of heb je dat laatste niet gedaan , maar hoe bescherm je dan je
blanke alluminium ?
ben benieuwd.
 
Topkuip vervangen met een exemplaar die niet aan elkaar geharst is door mijzelf. Oude kuip was ik mee gecrashed en voornamelijk voor zag je dat heel erg, nu dus niet meer :D

Trouwens eerst even andere barends geplaast. Expres paars genomen 'is vloekt' met rood, vind ik wel geinig.
barend1.jpg


En klaar
barend2.jpg


Trouwens niet de washer vergeten die er tussen is geplaatst toen de handvat verwarming er op ging, anders gaat het gas erg stroef :D

Dan de kuip zelf; eerst even het ruitje eraf.
stap1.jpg


Daarna de spiegels, zijkuipen, tellerkuip de hele mikmak.
stap2.jpg


Daarna is madam uiteindelijk naakt, al met al duurt dat nog een tijd omdat dus eerst het bovenvermelde er af moet. Maarja als nog sneller dan de meeste vrouwen ;)

naakt.jpg


Daarna knippers en licht overgezet, laatst was nog even prutsen omdat ik even niet doorhad dat er een soort moertangetje van mijn oude kuip over gezet moest worden.
kuip1versuskuip2.jpg


Na veel gedoe en schroefjes weer oppakken uiteindelijk klaar *O*
doneg.jpg
 
Laatst bewerkt:
Heel mooi ,

ik heb plannen hetzelfde te doen voor mijn sv650.
ook tokico's ,en ook zwart / verweerd.
ik dacht ; schoonmaken of glasparelen, spuiten met hittebestendige lak
lettertjes vervolgens kaalmaken ,en dan nog blanke lak ?
of heb je dat laatste niet gedaan , maar hoe bescherm je dan je
blanke alluminium ?
ben benieuwd.

Ik had uw PM al gelezen en geantwoord, maar indd nog diverse blanke lak lagen erover na het kaal maken van de letters ;)
 
Gisteren een setje gebruikt plastic voor m'n CRF gekocht. En wat extra alu ringetjes en een funky dekseltje voor de achterrempot.
Vandaag misschien nog effe het laatste boutje voor de zijkappen draaien en test fitten.

8-)
 
Knipperlicht achter vastgeplakt met tape.

(die hing ineens los toen ik thuiskwam..)
ophangpunt afgebroken -O- als d'r wat meer tijd is maar eens beter kijken.
 
Laatst bewerkt:
Laatste boutjes gemaakt en de zijkappen gepast. Begint er op te lijken nu.
En het zadelovertrek er vanaf gehaald om later een nieuwe op te nieten.

8-)
 
vandaag eindelijk de nieuwe keerringen gemonteerd in de vorkpoten, daarna alles weer in elkaar en verse olie erin :)
 
Dat wil ik eigenlijk ook doen nu die weer wat vies is van een ritje gisteren. Maar het is zo'n pokke weer! :( Of heb jij 'm gewoon buiten in de regen gewassen laten staan? :+

nee ik had gistere een momentje gepakt en toen was het toevallig droog, wel heel koud! Dus toen eerst afgespote, toen met de autowas borstel op de slang en toen met de spons en Wash en Shine van Valma, in een warm sopje dus dat ging lekker, viel me wel op dat de wax er nog vrij goed opzat
 
Dat wil ik eigenlijk ook doen nu die weer wat vies is van een ritje gisteren. Maar het is zo'n pokke weer! :( Of heb jij 'm gewoon buiten in de regen gewassen laten staan? :+

Ik heb 'm vanochtend ook gewassen, hij was van de week al eens gewassen maar hij was weer vies door de regen/plassen dus gewoon vandaag nog een keertje. Wel lekker binnen in de garage kunnen doen :) Tevens de ketting schoongemaakt en opnieuw ingevet. Nu staat ie helemaal schoon met een hoes er over klaar voor de volgende rit, nu maar hopen dat het snel weer droog gaat worden (scheelt schoonmaken ;))!

nyoaufvj:iphone
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan