DE VT500c Onderdelen "Shop"

remotesunset

Die hard MF'er
27 jun 2009
800
0
Kampen (Overijssel)
Kijk eens oma, dit vind ik in de schuur een complete vt500c, bij deze het licht in de weg voor 100 euro mag je alles mee nemen.
mooie hoop reserve onderdelen voor een winter projectje of om je oude brommert weer wat glans te geven.




Ditmaal gaan de onderdelen los weg, eventueel overnemen van alles in 1 keer is nog steeds mogelijk.
+-150 euro voor alles


Deze link gaat naar de foto's van alle onderdelen

De onderdelen die gefotografeerd staan zijn alle onderdelen die ik nog heb.

het volgende lijstje omvat de onderdelen waar ik een prijs aan heb gekoppeld, op de andere onderdelen mag worden geboden.

Lijstje (klik elk onderdeel aan om naar de foto's te gaan het zijn hyperlinkjes):

Yausa YB12A-A Accu + acculadertje 25,- euro

Set velgen + achtertrommelrem 75,- euro
Achterveld+trommelrem 45,- euro

Voorvelg 30,- euro

Schijfremset (inclusief schijf bruikbaar boven de slijtage limt.) 50,- euro

Radiator inclusief Fan en Electrische thermostaat 50,- euro

Radiatordopje (werkt !) 4 euro

Voet steunen passagier zeer goede staat 25,-

Schakelcover vereist een nieuw laagje verf, wel perfect 10,-

Zijpanelen balhoofd de plasticsteuntjes aan de binnenzijde zijn onbeschadigd 15,-

Zijcovers geen beschadigingen aan het plastic (model 1985) verf redelijk, stickers, zie foto 25,-

Sierstrip vorkpoten 12,50

De beruchte spanningsregelaar 70,-

Voorvork (zit een rare aanslag op die er gewoon af kan worden gepoetst) keringen niet lek, wel schoonmaken voor gebruik 60,-

Werkplaats handboek ziet er wat vies uit maar is er niet minder om 20,-

Zekeringskastje, 1 schroefgat voor het afdek kapje is stuk 10,-

Tank ophangings rubber is nog erg goed 7,50


Chromen spatbord zit een soort aanslag op, gaat er opzich prima af met wat poetswerk. 35,-

mooie chromen koplamp 30,-

Mechanische KM-teller opnemer werkt perfect, ziet er ook perfect uit 20,-

KM-teller (miles) model "85 past op alle modellen let er alleen op dat de analoge toerenteller dan vervalt, eventueel kan ik er een electrisch aansluitschema/instructie voormaken als je zegt welk model je hebt, ik reken dan 7,50 per uur ben er denk ik 2 uur mee bezig. kosten teller 35,-

CDI-unit model "85 volgens mij passen de stekkers niet op oudere modellen die zijn wel pas te maken dan zou het moeten werken.

Cardanklok erg goede staat spelingsvrij, eventueel ook te koop inclusief de olie 45,-

Benzine kraantje vies maar werkt prima 7,50

Bobines inclusief ophanging en bougie kabels 65,-

Schokbrekers voor bijna niks, bij 1 is de zitting stuk dempers zijn redelijk als je oude schokbrekers hebt kun je ze weer repareren voor 10,-


De onderdelen kunnen allemaal worden opgestuurd, met de garantie, niet goed geld terug.
Echter worden de verzendkosten dan dus niet terug betaald dat risico blijft bij de koper, ik neem de onderdelen zonder vragen weer terug.

de motorfiets waar deze onderdelen vanaf komen heeft +- 70.000 km gelopen, en is door de vorige eigenaar gesloopt/uit elkaar gehaald voor restauratie.
omdat hij dacht dat het motorblok niet meer te redden was, er zat een kapotte start koppeling in.



Het motorblok is ook beschikbaar in onderdelen of als compleet.
dat motorblok heeft twee grote mankementen.

ik heb het gebruikt voor het wisselen van een cilinderkop dus 1 cilinder die op dit blok zit is niet meer bruikbaar.

de startkoppeling is niet meer bruikbaar echt goed stuk.



maar er zijn natuurlijk wel erg veel onderdelen die bruikbaar zijn:

in de startmotor zijn door mij nieuwe koolborstels aangebracht.

waterpomp is spelingsvrij en draait mooi rond.

voorste kop + cilinder zijn gewoon bruikbaar.

koppelingsplaten zijn in prima staat, ruim binnen de farbriekstoleranties

dynamo werkt perfect (stator en magneten zijn goed, spanningsregelaar word apart verkocht)

voor vragen over het blok neem even contact op.


en de rest van de onderdelen zijn gewoon in redelijk tot goede staat.


Onderdelen kunnen ook op worden gehaald in Bontebok, nabij Heerenveen in Friesland.
 
Laatst bewerkt:
Helaas nog niet kunnen fixen, ik moet de onderdelen even via een andere manier plaatsen.
de onderdelen die omschreven staan zijn echter wel te koop.

stuur een pm voor een foto.
 
Hey oma,
Nog steeds te koop en misschien in de winter periode wel interessant.
Voor restauratie begint hier in de weg te liggen sta open voor een redelijk bod voor alles.

(wie zet er dan ook 19 inch 240 brede velgen onder een golf, waar moet dat liggen in de winter... juist ja goed geraden... :()
 
Terug
Bovenaan Onderaan