Kleine camera voor op de motor

Status
Niet open voor verdere reacties.
co.uk of .de

snappie hem nu :?

de nummer 8 of 3 bv kost iets van 5 tot 20 euro denk ik ?
Ik was toen de 11 net uitkwam 34 of 35 kwijt. NU zal je iets van 32 of 30 betalen denk ik..
De grotere versie is ook al ff op de markt. Gaat langer mee qua accu.
Maja..ook weer groter.

Ding doet het leuk...beeld is redelijk....geluid ook. TOp is het natuurlijk niet.
Was voor mij meer iets om te proberen..zonder veel geld uit te geven.
Ben echt niet zo debiel dat ik 500 euro uitgeef voor een helmcam oid :P
 
Robbie heeft mail van mij ontvangen.

En voor de rest, prijs is vast! Cameraatje moet ook nog opgestuurd worden :), anders houd ik het dingetje liever zelf voor die paar euro.
 
Hee Macreal!

Waar heb je overheen gelezen?

Of je ook ladend kunt filmen? Ik heb geen idee. Ik weet wel dat de accu zeker een uurtje meegaat.

Groeten

Xander
 
misschien overheen gelezen :?

Als bovenstaand het geval is, wil ik hem namelijk wel graag hebben.

Ik heb voor mijn vakantie een HD versie, de 11, overlaten komen vanuit China ofzoiets, hier zit een autolader bij en dan kan je in de auto filmen tot je SD kaart vol zit! Wee niet of dat dat voor deze versie ook geldt??
 
haha ik heb geen idee.

Ik heb er destijds alleen een usb kabel naar mini usb voor opladen bijgekregen =/
 
heb ook zo`n cameraatje en pas gemonteerd gehad op de blade (met ducktape ) , moet zeggen voor dat geld een aardig goed beeld en geluid . En de accu gaat idd minimaal een uur mee en met een 4 Gb mini-SD card erin kun je ermee op pad.

PS zat ook zo`n kabeltje bij maar met een telefoon oplader met mini USB aansluiting kun je em ook opladen .
 
Laatst bewerkt:
Zitten maar twee echt bruikbare knoppen op. Eentje voor aan/uit en eentje waarmee je de videoopname start/stopt (of een foto maakt).
Een klein ledje vertelt wat je doet...
 
Zoals Bitaktus zegt.

Hier een review van een soortgelijke

Aan het eind van de week gooi ik een slotje op dit verkoop topic.

36 reacties maar geen geïnteresseerde. :-)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan