The Riding Game MF Style, SS and the rest [6]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het maakt me niet uit wáár 'ie staat (petfles spel staat óók in Offtopic ;) ) als er maar niet teveel gezeken wordt over de opdrachten :+ en we wel gewoon een beetje mogen spammen :Y
Het ging soms ook wel beetje ver :') maar dat komt ook door oeverloos drammen over opdrachten :+

Het "gezeur" over opdrachten vind ik niet eens storen. Pagina's lang alleen maar "schatje" en foto's posten die al 100 x elders geweest zijn, dat stoort mij meer.
 
:^

Opmerking van MGG was niet over waar TRR staat maar meer dat er mensen weg blijven.

Overigens vind ik het spel helemaal niet dood vallen, gisteren zijn er meerdere opdrachten uitgevoerd
:^
Er kwamen op gegeven moment mensen: ''Leuk topic blabla spammen blabla'' maar van een opdracht kwam nooit wat :')
Het "gezeur" over opdrachten vind ik niet eens storen. Pagina's lang alleen maar "schatje" en foto's posten die al 100 x elders geweest zijn, dat stoort mij meer.
Nogmaals: :^ ;)

Opdracht:

Je motor naast een ''Claas'' landbouwvoertuig
 
Laatst bewerkt:
:^

Opmerking van MGG was niet over waar TRG staat maar meer dat er mensen weg blijven.

Overigens vind ik het spel helemaal niet dood vallen, gisteren zijn er meerdere opdrachten uitgevoerd

Precies.
Daarnaast vind ik dat er best wat gelult mag hier, als het maar met het het spel te maken heeft.

game on
 
Is goed dan....
met jullie eens, als ik het zo lees was dat ook de bedoeling van de topic.

wordt al tijd dat ik weer mee doe om jullie bij te houden!

dus ja Gert-jan.... :Y ik doe weer mee.

punten zijn up-to-date
opdrachten bijna... alleen de lange post van dennis inwerken (iets van 20 opdrachten)


GAME ON
special voor v-strommer: SCHATJES!!!!
 
Laatst bewerkt:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Doe eens gek, de keuze is reuze :+

Ja oke dat snap ik, maar dit dan ook? Er zitten wielen onder maar het voertuig ervoor is niet van Claas :P

full
 
Laatst bewerkt:
Ik moet zeggen, dit met een spamtopic ernaast werkt gewoon niet!
Riding game gaat dood zo!
Valt nog wel mee vind ik :N

Soms moet je fouten toegeven en bij deze.....
Mijn excuses mensuh!

Mijn bedoeling was topic hier houden ivm RIP @fastbike, maar dat is volgens mij nu een fout!
De Riding Game gaat dood, en dat wil ik(wij) niet.

Indien akkoord van de meeste (ja ja Democratie) zal ik MGG vragen om de spambox te killen en deze dan naar offtopic te verhuizen.

1 topic houden!

Graag feedback

Groetjes, Joao

Als deze naar offtopic gaat dan wordt het al 1 grote chatbox en is imo "the riding game" snel zoek...

Dus voor the game zou ik kiezen van laat hem lekker in algemeen staan :Y
 
Laatst bewerkt:
Volgend topic gewoon "The Riding Game MF Style, SS and the rest + slow chat [7]" noemen, dan is al het gespam ook on-topic O-)
 
_O- Ik zie het al voor me. Halverwege de les ineens aan de kant stoppen en foto maken. Instructeur: "Wat doe je nu?", "Oh, even een foto voor de Riding Game maken"
ik zeg 10 extra punten daarvoor :}


en 7 uur avb? damn!
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan