Honda CB700SC Nighthawk S '84-'86

Vinden jullie het ook zo jammer dat het al weer vroeg donker wordt?

Na het eten nog even een ritje doen zit er niet meer in :(
 
Ik ga hem maar wegzetten voor de winter. Heeft één van jullie een idee hoe ik de carburateurs leeg kan laten lopen? Ik heb afgelopen zomer zoveel gez...k met die dingen gehad dat ze aanbevolen hebben ze leeg te maken voor de winter. (anders kan ik hem komend voorjaar weer terug duwen naar huis.)

Gr
John
 
stukje voor je thuis bent de benzinekraan dichtdraaien? Verder: onderaan de carburateurs zitten schroefjes met een "uitlaatje" waar een benzine slangetje op past. schroefje halve slag oid draaien, en de benzine komt uit het uitlaatje.

@marv: ik rij gewoon door, dag in dag uit naar mijn werk en terug. Geen probleem met donker dus! wel met regen, afgelopen weken toch een aantal keer nat geregend.
Mijlenstand is boven de 50.000 gekomen overigens.
 
mijn moet ook elke dag nog 22km ,zolang het niet kouder wordt is het te doen,
bij ijzel pas ik
alleen dat regenpak bij regen kost best wel veel tijd
 
Hallo heren
Heeft 1 van jullie misschien nog een tip hoe ik m'n carburateur vlotterbakpakking weer sluitend krijg.
1 van m'n vlotterbakken zweet tijdens het rijden, na een ritje is m'n carburateur nat van de benzine.
Pakking/rubber ring zit er waarschijnlijk al 27 jaar in, dus de veerkracht is er uit. Als je hem eruithaalt is hij ook helemaal afgeplat. Iemand een goed idee of tip ??
John
Setje pakkingen met verzendkosten voor maar $18,77: http://www.ebay.com/itm/40033114861...ries&cmd=ViewItem&hash=item5d35988d4a&vxp=mtr
 
mm doodse stilte hier..
Van mijn kant wat nieuws: schroefje in de AB gehad, is netjes geplakt.
Afgelopen week is het contactslot kapot gegaan (2e keer), de enige stand waarin hij contact maakt is tussen on- en off in. Vandaag viel ie ff weg op de snelweg..
Morgen een nieuw 2e hands slotje halen, ik denk dat ik hem even naast mn voorpoot monteer, tot ik wat tijd heb om hem in te bouwen, kan ik in ieder geval rijden.
Ik heb ook nog getwijfeld over een schakelaartje (gewoon zonder slot), maar dat gaat weer een beetje ver.
Hebben jullie ooit slot-problemen gehad?
Het lijkt er trouwens op dat het slot alleen op de NH is gebruikt; veel andere onderdelen zijn nog wel uitwisselbaar, maar dit dus niet..
 
Ik heb 2 hawk gezien op marktplaats.......850 en 1600 uero.
Een is wel mooier, maar dubble prijs lijkt me te gek.
Ik wil er wel een van kopen.

Wat zeg jullie er van......
 
staat ook nog 1 op speurders bieden vanaf 500 ???? :W
klein probleempje heeft geen kenteken meer O-)
op foto,s lijkt het wel een nette :W
 
Laatst bewerkt:
Dat komt van het voorjaar wel weer. De meeste Hawks zijn in winterslaap, althans de mijne wel. Tankje vol, carbs leeg, lader erop en onder z'n dekentje. Ik ben zuinig op het oude beestje, dus een pekelfiets wordt het zeker nier. Daar heb ik een auto voor.

Iemand nog een klus gepland voor de winter?
 
Een maat van mij heeft zo'n zelfde alleen is die 700 en de mijne 750. Hij rijdt er haast nooit op. Verkeert in zeer goede staat, staat altijd in een verwarmde berging. Ik kan eens een balletje opgooien.

Ik twijfel of ik de mijn hou. Ik ben aan het sparen voor een Street Triple. als ik genoeg ruimte ervoor heb blijft de Hawk, anders moet ie weg. Maar ja, dat kan nog even duren.

Ik blijf het wel een fijne motor vinden, maar ik wil wel eens wat moderners. Dit is nl m'n 2e Nighthawk. Ik had vroeger een 84-er 700, maar die is door een bejaarde onder me uit gereden.
 
Ok ja op den duur wil je dat ook....Zo,n triple schijnt super te rijden.

Nou lekker , maar nix aan over gehouden, dus.

Ja, je mag altijd een balletje opgooien.
Tnx dan alvast.
 
die van mij is nog wakker! elke dag 85 km-tjes. Ook geen showroom staat meer dus..
Overigens vind ik dat een goede NH <1000 zou moeten kosten..
 
Terug
Bovenaan Onderaan