Universele paddockstand

Bosje

MF veteraan
20 apr 2004
6.127
3.678
Amersfoort
Te koop:

universele paddockstand, slechts 15 eurootjes, praktisch nooit gebruikt.
Mijne is niet rood maar grijs (dus wel iets minder snel want rood is natuurlijk de snelste kleur)

full
 
Niemand :? anders gaatie weer naar zolder en waarschijnlijk over n jaar naar t grofvuil :P
 
Grofvuil is ook zonde. Zal ik je dan maar van dat ding komen verlossen? O-)
Dan hoef je hem ook niet op zolder te leggen :P
 
Laatst bewerkt:
Heb je hem al verkocht anders kom ik de stand morgen wel ophalen, ik neem aan dat de stand ook geschikt is voor mijn YZF 750
 
Heb je hem al verkocht anders kom ik de stand morgen wel ophalen, ik neem aan dat de stand ook geschikt is voor mijn YZF 750
Wat mij betreft kom je hem morgen halen. mail me ff op yoeri at bosy punt nl
Meet anders ff je achterbrug op, kan ik het ff voor je checken maar het `stelbereik` is aardig groot dus ik ga er vanuit van wel.
 
Laatst bewerkt:
Begint hier op marktplaats te lijken :Z

Nummer 2 al die zegt dat hij komt en nooit meer iets van gehoord :z
 
Begint hier op marktplaats te lijken :Z

Nummer 2 al die zegt dat hij komt en nooit meer iets van gehoord :z

Kom ik ,m wel weer halen,heb je d,r ook bobbin haakjes bij?
Jk weet de weg tenslotte al :)
Woensdag avond dan maar?

:o
 
Hey sorry, ik zag zaterdag morgen nog geen reactie, en ben toen wezen toeren , ik zie nu dat je had gereageerd.... als de stand niet past bij BB dan ben ik nog wel geintresserd, ik wacht rustig af.
 
Hey sorry, ik zag zaterdag morgen nog geen reactie, en ben toen wezen toeren , ik zie nu dat je had gereageerd.... als de stand niet past bij BB dan ben ik nog wel geintresserd, ik wacht rustig af.

neem jij ,m maar,de achterbrug van de mille is te dik/rond voor deze versie vrees ik....

er zitten ook al bobbins aan de brug..

mocht bosje die bobbin opnemers er wel bij hebben,dan haal ik ,m morgen op, zoniet dan mag jij ,m ophalen :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan