Yamaha TMAX 2012

Mijn Yamaha-verhaal is (bijna) voorbij, snif...
Gisteren de BMW besteld, en m'n TMax van 2008 wordt overgenomen ... Tenminste, indien ik voor eind april een aanvaardbare leveringsdatum ken voor de BMW...
Anders gaat het feest niet door... De kilometerstand van m'n TMax mag ondertussen niet te hoog oplopen.(nu 9.000 km).... Is beetje vervelend...


Gefeliciteerd vast en nu maar hopen dat "de zit" voor jouw oke is, wel raar dat je niet veel meer mag rijden, moeten ze dat ding maar leveren!!!
 
proficiat Slijk.....zal je wel niet beklagen.

Heb vroeger ook nog Bmw moto's gehad en nooit problemen gehad.

En welk kleur heb je genomen ???
 
Zoals 98 % van de kopers : die platina brons toestand... OOK vanuit het foldertje... :+
Als die kleur tenminste nog bestaat in 2013... Want men schijnt flink te rammelen met de voeten van de brave kopers én hun dealers... :(
De jouwe is er eind deze maand ? Joechei ! *O*
Je mag immers stoer zeggen dat je nog best tevreden bent met de "ouwe"... eens de handtekening is geplaatst,moet die nieuwe er NU DIRECT SUBIET zijn... ;)
 
@SLIJKMOTO; Congrats en maak er maar geen slijkmoto van, hé ;)


Dank je wel... dat "SLIJKMOTO" is trouwens ironisch bedoeld... ik verzorg mijn voertuigen immers dermate maniakaal, dat een spat "slijk" meestal geen lang leven beschoren is...

Mijn vrouw is trouwens al lang blij dat mijn afwijkingen niet veel ernstiger zijn dan dit (aheum)...
 
Proficiat! We gaan jou avonturen hier wel volgen...(zodra je hem hebt uiteraard).
 
Dank je wel... dat "SLIJKMOTO" is trouwens ironisch bedoeld... ik verzorg mijn voertuigen immers dermate maniakaal, dat een spat "slijk" meestal geen lang leven beschoren is...

Mijn vrouw is trouwens al lang blij dat mijn afwijkingen niet veel ernstiger zijn dan dit (aheum)...

Waarom 'the hell' heb je dan een GS? Je gaat me toch niet vertellen dat je een rijkeluis-wannebe-poser bent die meer kuist dan rijdt?
Ik was absoluut meer een rijder dan een kuiser... een paar keer per jaar eens vlug kuisen en 1maal per jaar een deftige beurt van een paar uur
Grtz
Tom
 
Gefeliciteerd slijkmoto jammer dat je niet lekker kunt rijden op een T-MAX

tijd voor een plaatje })

full


komt nog een top koffer op maar was nog niet leverbaar was afgekeurt en kwam als het goed is pas in mei
 
Waarom 'the hell' heb je dan een GS? Je gaat me toch niet vertellen dat je een rijkeluis-wannebe-poser bent die meer kuist dan rijdt?
Ik was absoluut meer een rijder dan een kuiser... een paar keer per jaar eens vlug kuisen en 1maal per jaar een deftige beurt van een paar uur
Grtz
Tom

Ad 20.000 km/jaar denk ik wel een "rijder" te zijn... die echter ook veel kuist(e)... O-)
Dat laatste is behoorlijk verminderd, maar als-ie écht smerig is, gaat de spons er onverbiddelijk over... :Y
 
Laatst bewerkt:
vandaag een 530 wild zien rijden in , met een Marokkaan (of ander noord afrikaan) op. Brusselse economie gaat goed :-) haha. (dikke scooters zag je hier 5 jaar geleden enkel voor pendelaars, nu ook steeds meer voor snelle acties in de succesvolle 'onderwereld')
 
Jahoooooooooor, wie koopt er nou een mat-zwarte Tmax....? :+
Strakke fiets hoor. :9~ Veel geluk ermee. :}

Enne, ik wou juist in de toekomst overstappen van een Tmax naar een
BMW R1200GS, was het niet dat dat ding zo breed is (99cm) dat ik 'm niet in mijn stalling kan rijden... '(
 
Laatst bewerkt:
mn aprilia sr 300 max past alleen met behulp van een motormover in mn berging, dus mn BMW 1200 GS gaat echt niet lukken.
Daarom heb ik die maar ergens anders gestald :)

Mmmm, heb je ook motormovers voor motorscooters? Hij gaat er namelijk niet in 1 keer op en het lijkt alsof dit is omdat de middenbok heel dicht op het achterwiel staat?
 
Terug
Bovenaan Onderaan