zx7r/zxr750r volledige Akrapovic racing line

ninja-san

Die hard MF'er
31 jan 2003
775
0
belgië
een volledige RVS akrapovic racing line . Beginnen zeer zeldzaam te worden want ze worden niet meer geproduceerd bij Akrapovic.
Laatse nieuw exemplaar met conische stukken en interferensoren.

Past perfect op de zxr families vanaf '91!! Ik rijd er zelf ook mee op mijn zxr. Met een goede afstelling van de carbu's heb ik er ooit al 14 pk winst mee gehad. 10pk heb je op zijn minst hiermee!!

alle toebehoren zijn erbij om ze op je motorblok aan te sluiten en ook alle veren ...
Met akrapovic carbon demper. De linkpijp is licht geschaafd door valpartij maar is voor de rest dik in orde.

500 euro. bieden heeft geen zin, voor minder gaat ze niet weg.

svm8h2.jpg


11bp15g.jpg


de demper is gebarsten, dus ideaal om hem in te korten!! Als je goed kijkt heb ik al een lijntje getrokken waar hij kan ingekort worden. Ik zou het zelf doen maar lig nog te hard in kreukels om te sleutelen.
2i03ojt.jpg


Conische stukken van acrapovic. Dit is de laatste ontwikkeling geweest . Is om de cilinders sneller leeg te zuigen. Zonder afstelling van de carbu's gaat je machiene al spontaan wheelien bij montage van deze uitlaatlijn. Ik heb op alle 4 mijn race moto's deze lijn zitten. Beste spul dat er is.
1537m8k.jpg


Zo ziet mijn ingekorte demper eruit 8)
24pz9ys.jpg
 
Laatst bewerkt:
een volledige RVS akrapovic racing line . Beginnen zeer zeldzaam te worden want ze worden niet meer geproduceerd bij Akrapovic.
Laatse nieuw exemplaar met conische stukken en interferensoren.

Past perfect op de zxr families vanaf '91!! Ik rijd er zelf ook mee op mijn zxr. Met een goede afstelling van de carbu's heb ik er ooit al 14 pk winst mee gehad. 10pk heb je op zijn minst hiermee!!

alle toebehoren zijn erbij om ze op je motorblok aan te sluiten en ook alle veren ...
Met akrapovic carbon demper. De linkpijp is licht geschaafd door valpartij maar is voor de rest dik in orde.

500 euro. bieden heeft geen zin, voor minder gaat ze niet weg.

[afbeelding]

[afbeelding]

de demper is gebarsten, dus ideaal om hem in te korten!! Als je goed kijkt heb ik al een lijntje getrokken waar hij kan ingekort worden. Ik zou het zelf doen maar lig nog te hard in kreukels om te sleutelen.
[afbeelding]

Conische stukken van acrapovic. Dit is de laatste ontwikkeling geweest . Is om de cilinders sneller leeg te zuigen. Zonder afstelling van de carbu's gaat je machiene al spontaan wheelien bij montage van deze uitlaatlijn. Ik heb op alle 4 mijn race moto's deze lijn zitten. Beste spul dat er is.
[afbeelding]

Zo ziet mijn ingekorte demper eruit 8)
[afbeelding]



dikke prijs voor zo'n schade pijp,als je hem dan ook nog voor de helft in moet korten,mag ie wel voor de helft weg _O-
 
Ja dit en dat, t mag dan wel zeldzaam aan het worden zijn.

Maar dit is gewoon zeldzame bras, een kapotte demper, beschadigd bochtenwerk.

En je einddemper inkorten is helemaal niet zo slim als jij denkt, haal je alleen maar meer flow mee weg.

Als je het voor de helft verkoopt vind ik een stuk eerlijker.
 
Ja dit en dat, t mag dan wel zeldzaam aan het worden zijn.

Maar dit is gewoon zeldzame bras, een kapotte demper, beschadigd bochtenwerk.

En je einddemper inkorten is helemaal niet zo slim als jij denkt, haal je alleen maar meer flow mee weg.

Als je het voor de helft verkoopt vind ik een stuk eerlijker.


wat jij eerlijk vind hé :]

Ik wat is er mis met een ingekorte demper ? En het bochtenwerk is helemaal niet beschadigd !? Enkel de linkpijp bovenaan waar de demper gemonteerd word en dat doet geen inbreuk aan de prestaties. Als de uitlaat gemonteerd zit op de moto zie je dat mini blutsje zelfs niet.

Ik daag elke zx7r dat er in Holland uit om ff te rijden tegen mijn zx7r met ingekorte demper.... ah zo dat marcheert niet....:W _O-

hierzie, ingekorte demper... 8-)
The domain name teamgreen.be is for sale | Undeveloped

zoals hij hier op de foto staat was hij in 2010 zelfs de snelste motor van het hele startveld in de NBC op Circuit van Dijon. Dwz dat er ook geen enkele Mega bike 1000cc's!! (R1's van 2000 en fireblade's tot 2001) over mijn 750geraakte op de rechte stukken en dan heb ik het puur op power en topsnelheid hé! Spijtig dat er geen filmpjes van gemaakt zijn.

inderdaad...een ingekorte demper marcheert echt niet.....nooit moto GP gekeken?? Daar hebben ze allemaal zalige LANGE dempers.. :W :Y O-) 8-) *O* *O* :z
 
Laatst bewerkt:
hierzie een uitdraai waar deze uitlaat op mijn zxr750r '91 stond. met ingekorte demper! 8-)
Voor de experts onder ons....kijk eens wanneer het max vermogen bereikt wordt en hoe lang het vermogen dan ook blijft.....Dit is een droom curve voor elke professionele piloot.....ja ja met korte demper :W

Als de uitlaat niet deugd, heb je zo geen curve. Ik kan je curves laten zien waar ik enkel de demper vervang door een origineel exemplaar en ineens 17pk verlies heb....
Ik doe enorm veel research, tune mijn eigen motorblokken......


2nm2mmo.jpg
 
BTW als er echt geen krasje mag op te bespeuren zijn....koop dan alles nieuw!!
Op ebay nog een paar exemplaren te vinden 4-1 racing zoals die van mij....1200euro waarmee je na een ritje van 5 min ook op je smikkel kan mee gaan en dan is het ook stuk/ gekrast/ licht gedeukt .....

Geef mij dan maar een exemplaar van 500euro dat evengoed presteert! 8-) 8-) O-) ;)

Hier se op ebay, spiksplinternieuw......MET KORTE DEMPER!!!!???? :} *O* :W
Akrapovic Komplettanlage Titan KAWASAKI ZXR 750 ZX 9 R | eBay
 
BTW als er echt geen krasje mag op te bespeuren zijn....koop dan alles nieuw!!
Op ebay nog een paar exemplaren te vinden 4-1 racing zoals die van mij....1200euro waarmee je na een ritje van 5 min ook op je smikkel kan mee gaan en dan is het ook stuk/ gekrast/ licht gedeukt .....

Geef mij dan maar een exemplaar van 500euro dat evengoed presteert! 8-) 8-) O-) ;)

Hier se op ebay, spiksplinternieuw......MET KORTE DEMPER!!!!???? :} *O* :W Zijn ze bij Akrapovic nu helemaal gek geworden??? :X :X O-)
Akrapovic Komplettanlage Titan KAWASAKI ZXR 750 ZX 9 R | eBay
 
Laatst bewerkt:
Vind het ook een hoop geld voor een oude bochtenset met een deuk. Die demper afzagen is natuurlijk een knutsel oplossing. De vergelijking met de Moto gp is niet eerlijk. De ZX7RR's uit de superbike reden zelfs met een langere demper dan een standaard exemplaar voor op straat!

P.s. Een nieuwe carbon of titanium huls kost E177,31.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan