Saab 9-3 1999 Coupe

Status
Niet open voor verdere reacties.

tt89

Die hard MF'er
16 mei 2011
394
0
Westland
Even geen motorfiets maar m'n auto gaat de deur uit. Het is echt een heerlijke wagen, maar gezien ik nu ong. 30.000 km per jaar rijd is benzine een beetje te duur. Dus ook te ruil tegen een Diesel of LPG3 auto, eventueel met bijbetaling tot 800 euro ongeveer.

link naar marktplaats:

[
De Saab start en rijdt zoals het hoort, de remmen zijn prima in orde en zo ook de banden. De auto beschikt over een distributieketting i.p.v een distributieriem. Deze ketting hoeft nooit te worden vervangen. Ook heb ik de auto reeds uit laten lezen bij Saab Hartevelt, resultaat: geen foutmeldingen.

De auto is APK-gekeurd tot 17 mei 2012.

Kenmerken:

  • Centrale deurvergrendeling op afstandsbediening
  • Elektrische ramen
  • Boekjes aanwezig
  • Cruise control
  • NAP
  • Boordcomputer (verbruik, tripteller e.d.)
  • Elektrisch verstelbare spiegels
  • Stuurbekrachtiging
  • Airbags
  • Bestuurdersstoel verstelbaar in hoogte
  • ABS
  • Mistlampen

De auto mag van eigenaar wisselen voor de spotprijs van 1299 euro. Bieden staat u vrij maar graag alleen bij serieuze interesse. Bieden vanaf 1100 euro. (in)ruil mogelijk: Diesel of LPG G3.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
student zeker...............

motor.....auto..........

30dkm per jaar , ik zou m'n school dichterbij zoeken , of een OV nemen :+ :+
 
student zeker...............

motor.....auto..........

30dkm per jaar , ik zou m'n school dichterbij zoeken , of een OV nemen :+ :+

Wat mis met studenten met auto en motor ;) ?

Zucht, ik zat altijd al te twijfelen of ik mijn auto hier kon neerzetten! We zullen zien ;)
 
Later als ik grijs ben, en pijp rook, en zo'n geruit jasje draag met elleboogstukken, en een kale plek op mijn achterhoofd heb, en een bochel heb, en eigenlijk niet meer geheel toerekeningsvatbaar ben, DAN ga ik Saab rijden.
Ik bied alvast €7,50 trouwens, hoogste bod tot nu toe.
 
Even geen motorfiets maar m'n auto gaat de deur uit. Het is echt een heerlijke wagen, maar gezien ik nu ong. 30.000 km per jaar rijd is benzine een beetje te duur. Dus ook te ruil tegen een Diesel of LPG3 auto, eventueel met bijbetaling tot 800 euro ongeveer.

link naar marktplaats: http://link.marktplaats.nl/493101376

[afbeelding]


De Saab start en rijdt zoals het hoort, de remmen zijn prima in orde en zo ook de banden. De auto beschikt over een distributieketting i.p.v een distributieriem. Deze ketting hoeft nooit te worden vervangen. Ook heb ik de auto reeds uit laten lezen bij Saab Hartevelt, resultaat: geen foutmeldingen.

De auto is APK-gekeurd tot 17 mei 2012.

Kenmerken:

  • Centrale deurvergrendeling op afstandsbediening
  • Elektrische ramen
  • Boekjes aanwezig
  • Cruise control
  • NAP
  • Boordcomputer (verbruik, tripteller e.d.)
  • Elektrisch verstelbare spiegels
  • Stuurbekrachtiging
  • Airbags
  • Bestuurdersstoel verstelbaar in hoogte
  • ABS
  • Mistlampen

De auto mag van eigenaar wisselen voor de spotprijs van 1299 euro. Bieden staat u vrij maar graag alleen bij serieuze interesse. Bieden vanaf 1100 euro. (in)ruil mogelijk: Diesel of LPG G3.

voor 800 euro heb je er ook een lpgsysteem in als het moet O-)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan