quote:Jenkins schreef op 18 mei 2012 @ 07:13:
Dankje, want vorige week zaterdag zaten we in de kerk om afscheid te nemen van de vader van een goede vriendin. 8 Weken daarvoor zaten we in dezelfde kerk om al afscheid te nemen van de moeder van voornoemde vriendin...![]()
Maar je plaagstootje ging natuurlijk uit naar het plaagstootje naar mijn vrouw,
waar ik alweer meer dan 11 jaar gelukkig mee getrouwd ben.![]()
Ik moet heel goed naar haar luisteren.
Gillen betekent: dit ging zo hard dat ik niet durf te kijken.
Zingen betekent: gaat lekker zo.
Knijpen in m'n lovehandles betekent: Hey, gas terug ja!?!
Duipje naar rechts betekent: ik wil nú d'raf, dus zoek de eerste de beste parkeerplaats op.
Nee, we hebben geen intercom.![]()
quote:Timmm schreef op 17 mei 2012 @ 22:57:
[...]
Moet het een Honda zijn.
Ik kwijl zelf wel heel erg van een Yamaha FZ8 Fazer word denk ik mijn volgende motor. Alleen nog best duur tweede hands voor zover je het over tweede hands kan hebben. Allemaal van 2010 en nieuwer![]()
[afbeelding]
Of moet ik nu heel snel mijn mond gaan spoelen over een Yamaha beginnen in een Honda topic

quote:Formshift schreef op 20 mei 2012 @ 01:24:
Hallo...
Ik heb sinds een week een CBF 600 SA [ABS] in de garage staan. Mag er nog niet op rijden, ben nog aan het lessen. Maar ik kan wel alvast poetsen en op internet kwijlen naar allerlei accessoires. Nu ben ik dus sowieso 3 dingen tegen gekomen waar ik aan zit te denken om aan te schaffen:
• Givi V35 Tech zijkoffers
• Givi D303ST verhoogde ruit
• Top Block sliders
Nu ik nog helemaal geen praktijkervaring met de CBF heb, vraag ik me af of dit slimme aankopen zijn, en of er wellicht betere opties zijn... En of er nog meer leuke, mooie of handige accessoires zijn. ( iPhone houder voor op de tank of het stuur bijvoorbeeld ?! )
quote:Jenkins schreef op 20 mei 2012 @ 07:07:
[...]
Er zijn zoveel verschillende categorieën accessoires...
De 4 die je noemt worden veel aangeboden/gekocht. Extra bagageruimte, navi, crash-pads, comfortruitjes...
Wat dacht je van huggers (achterkant schoon houden).
Of een goed schrijfremslot.
Een tankpad (om de lak te beschermen).
Brulpijpen (om anderen te irriteren met nog meer geluidsoverlast).
Extra mistlampen vóór (voor betere zichtbaarheid).
Betere veren vóór en achter (lees 3 posts hiervoor!).
Een comfortzadel.
Zogenaamd functioneel ondergoed.
Gehoorbescherming (op maat gemaakt).
Je schrijft niet of je, naast een uitstekende motor, ook al een complete kledingset hebt.

quote:Rick-M schreef op 19 mei 2012 @ 10:29:
Waarom eigenlijk geen 1000 meer?
quote:Timmm schreef op 20 mei 2012 @ 12:04:
[...]
Ik heb de eerste keer opmaat gemaakte oordoppen laten aanmeten. Dat was niet gelukt. Liet achteraf nog veelste veel lawaai windruis door.
De tweede keer leek het goed. Totdat ik mijn helm ging op zetten. Het lijkt alsof je oren wat vervormen plat tegen je hoofd gaan zitten waardoor de afsluiting niet meer klopt. En ik krijg ook best wel last van mijn kraakbeen in mijn oor. Ben ik dan iemand die daar dus niet voor geschikt is voor opmaat gemaakte doppen. Of is het voor de tweede keer ook niet goed aangemeten.
quote:fleng schreef op 20 mei 2012 @ 13:27:
Nu iedereen enthousiast over Hyperpro veren begint, mag ik zo brutaal zijn om te vragen wat dat nou kost?
quote:Formshift schreef op 20 mei 2012 @ 12:38:
Ook vraag ik mij af wat de beste achtervering is voor als je zwaar bent. Mij oom ( waar de motor van was ) is ongeveer even lang als mij, maar ik weeg ongeveer het dubbele. Dus ik heb de achtervering wel hoger gezet met de stelring, maar verder nog niks.
quote:Jenkins schreef op 20 mei 2012 @ 15:48:
[...]
Nieuwe veren vóór en achter, nieuwe voorvorkolie, montage en afstelling
voor de CBF kost 385 euro.
[...]
© 2001-2012 Motor-Forum - Powered by React - Hosting by True - Served by Webserver 2