Yamaha R6 2008 - Afdekkapjes duo voetsteunen - Wit

bandre

MF'er
27 apr 2003
119
0
Afdekkapjes duo voetsteunen voor een Yamaha r6 2008 - 2009 kleur wit.

Ik denk dat ze ook passen op het model 2006 - 2007, maar weet het niet zeker.

Indien de duo voetsteunen worden verwijderd, dan blijft er in de undertail een opening over waar deze voetsteunen doorheen steken.
Deze afdekkapjes zorgen ervoor dat het een mooi geheel wordt.
Gespoten in de orginele Yamaha kleur.

Op de foto's zie je langs de zijkanten de dubbelzijdige tape, waarmee de kapjes worden vast geplakt.

Prijs euro 22,50 is zonder de verzendkosten, deze komen er nog bij of kom ze afhalen in Rotterdam

full


full
 
Laatst bewerkt:
Hey, als ze nog te koop zijn neem ik ze graag van je over! en vraagje over monteren, ze blijven zitte door middel van tape?
 
Hey, als ze nog te koop zijn neem ik ze graag van je over! en vraagje over monteren, ze blijven zitte door middel van tape?

Kapjes zijn alleen aftermarket te krijgen voor een RJ15 ('08 - '12) in tegenstelling tot een RJ11 ('06 - '07) waarbij ze áf fabriek meegeleverd werden en worden inderdaad middels dubbelzijdig tape bevestigd.

De kapjes van een RJ15 passen ook NIET op een RJ11 model en Vice Versa.

Ik heb de dubbelzijdige tape vervangen door een klittenband bevestiging zodat ik ze kan verwijderen/herplaatsen als dat wenselijk is.

Prijs die TS vraagt is overigens zéér net :Y
 
Laatst bewerkt:
Hmmm.... Vraag me af of ze er nog zijn. Ik heb afgelopen weekend m'n blauwe '08 ingerolen op een witte '12 RJ15 dus zou ze nú graag overnemen óf ruilen tegen een setje blauwe :o

Hoop dat TS hier nog leest, maar hij is al sinds 11-December niet meer ingelogd geweest...


Laat maar :o

Zie net dat ik "mat zwarte" kapjes moet hebben voor m'n "Competition White" fiets _O-
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan