Diverse Voorvorken, zolderopruiming

motorfreak

MF veteraan
2 apr 2002
9.663
3
Geersdijk
Ik heb nog te koop een voorvork van een Honda V65 Sabre, deze vork is recht en afkomstig van een V65 Sabre welke een kapot blok had, compleet met kroonplaten en t-stuk. Prijs 50,= euro

Foto-TS8TADJA.jpg


Ook gaat deze voorvork van een 1993er VFR750 weer in de verkoop want deze had ik gekocht om in een CBr600 te zetten maar dit gaat helaas niet door. De voorvork is zeer netjes, prijs 100,= euro hetgeen wat ik er ook voor had betaald.

Foto-PACGTNRR.jpg


Foto-SLVCBHST.jpg


Foto-6SCXBGFB.jpg


Ook heb ik deze ooit eens gekocht voor in een brik te zetten maar deze motor is ondertussen verkocht, komt volgens mij van een Gagiva Mito, een van de eerdere types, had er 75,= euro voor betaald en mag die ook weer voor weg.

~http://www.mijnalbum.nl/Foto-UK6BRA7M.jpg[\img]

[img]http://www.mijnalbum.nl/Foto-X4LNM3SM.jpg

Foto-CKFRQNTA.jpg


Verder heb ik nog wat poten voor een Honda CB750 jaren '80, wat buiten poten van Honda CB450K5 , wat de gek er voor geeft!
 
Die gouden usd.. Heb je daar wat maten van? Die moet 75 kosten?? Is die geschikt voor zwaardere motoren als een zfr (uiteraard nog pas maken) en ook de maat van remklauw hoh afstand graag.. Hier een reservering alvast
 
Die gouden usd.. Heb je daar wat maten van? Die moet 75 kosten?? Is die geschikt voor zwaardere motoren als een zfr (uiteraard nog pas maken) en ook de maat van remklauw hoh afstand graag.. Hier een reservering alvast
Ik ga vanavond voor je meten en geef het hier door.

Voor de VFR-voorvork hoeft niemand meer te pmen of mailen want deze gaat naar iemand toe die hem goed kan gebruiken , VFR-voorvork dus verkocht onder voorbehoud betaling.
 
zie er vanaf... zie nu dat het maar geschikt is voor enkele remklauw... dus niet geschikt voor zwaardere motoren.. tanx anyway
 
zie er vanaf... zie nu dat het maar geschikt is voor enkele remklauw... dus niet geschikt voor zwaardere motoren.. tanx anyway
Geen probleem maar ik zet wel de maten neer ;)

HOH remklauw 42mm
Dikte binnenpoot 40mm
Dikte buitenpoot bovenaan 50mm
HOH beide voorpoten 180mm
Hoogte balhoofdpen tussen de platen 175mm
 
Terug
Bovenaan Onderaan