Triumph Tiger 1200 Explorer

Als je hem gekocht hebt kan je nog lang genoeg rijden,ik zat er al een tijd op te azen, dus ik dacht ik doe is gek,als je wacht tot hij er is en dan besteld heb je de kans dat de zomer al voorbij is
In de winter kun je toch ook gewoon rijden met zon fiets?

doet er me aan denken, kennis van me vertrekt de 28 november richting noordkaap!:D
wat een baas!
 
Explorer mocht ie toch toevallig niet bevallen...mail me dan even :)
Proefrit is geregeld: werd al netjes gebeld dat het pas april zou worden en de folder met prijzen in januari komt.

Maar goed met het internet van tegenwoordig weet je al snel meer dan de dealert.. lastig die welwetende klanten :)
 
Laatst bewerkt:
Nu bestellen betekent ook een vakantie erbij cadeau! Alleen kon mij nog geen prijs verteld worden... Niet dat ik hem zou kopen zonder erop gereden te hebben. Daarvoor ben ik teveel gehecht aan m'n centjes, mocht't toch tegenvallen.
 
Ik was te snel. Wou je nog feliciteren met je aankoop!

Dealer verwacht trouwens dat de prijzen in Brussel bekend gemaakt gaan worden. Demo wordt idd in april verwacht.
 
Neuro, zijn er nog meer mensen die hem besteld hebben,ik hoop van niet heb ik teminste geen 13 in een dozijn truimph
 
1200 triumph, ik vond de 800 wel ok. beetje saai maar ok. De 1200 klinkt ok maar wel erg BMW qua looks.
En kijken waar BMW en KTM mee komen. Ik denk toch echt dat die eroverheen gaan.
Ik krijg er een voor een paar weken mee maar eigenlijk weet ik al dat t geen all roader is. Gewoon veel te zwaar. voor woon werk had ik toch voor de Duc gegaan. Is een top ding, echt.
Succes met de bike.
 
Deze versie lijkt me wel wat :}
full
 
Mooi rood is niet lelijk! 8-) Maar voor een echte XC missen de valbeugels en extra verlichting... (en grotere tank :X )
 
Met BK.

Ik heb nog eens zitten kijken he.... B|

Het remreservoir op het stuur lijkt wel erg op die van de Tiger 1050. Ohlins levert voor de Tiger 1050 vervangingsveren/dempers/vorkpoten.... Die velgen passen volgens specificatie ook op een Tiger 1050...

hmmmm zouden ze een 1050 met een 800 gekruist hebben?? O-)
 
Is die foto nou een 800?? heb gemailed met een dealer en.die.wist mij te vertellen dat de prijs ongeveer 16 a 17000 euro gaat kosten (de explorer dan)
 
Idd. dat is niks nieuws: maar in deze tijden: dus €14.500 zeg ik nog steeds!
(7 á 10% is standaard marge)
 
Laatst bewerkt:
Ik heb hetzelfde als Cardo gehoord. €16.700,- of daar in de buurt verwacht de dealer. Daarnaast komt er naar verwachting een optiepakket met lampen, hvv, valbeugels, middenbok etc

De GS (toch de grootste concurrent) kost €17.500,- met abs, asc en boordcomputer. Nog steeds niet zo compleet als de Explorer dus, want die heeft ook cruise control :]

De nieuwe GS daarentegen zal ook een electrisch verstelbaar scherm hebben :9

Ze zouden mikken op een eurootje of duizend onder de GS. Ik denk dat die 16,7k wel reëel is dan.
 
Ik heb hetzelfde als Cardo gehoord. €16.700,- of daar in de buurt verwacht de dealer. Daarnaast komt er naar verwachting een optiepakket met lampen, hvv, valbeugels, middenbok etc

De GS (toch de grootste concurrent) kost €17.500,- met abs, asc en boordcomputer. Nog steeds niet zo compleet als de Explorer dus, want die heeft ook cruise control :]

De nieuwe GS daarentegen zal ook een electrisch verstelbaar scherm hebben :9

Ze zouden mikken op een eurootje of duizend onder de GS. Ik denk dat die 16,7k wel reëel is dan.
cruisecontrol is op 10 minuten geinstalleerd en kost je niets; makkelijk zelf te maken.
 
Doe mij dan maar een overjaars bmw model.

Natuurlijk... dat is ook nog een optie. Nu een 2009/2010 jong gebruikte GSA kopen en een paar jaar een nieuwe. Explorer of GSA of wat er tegen die tijd te krijgen is. De modellen lopen dan wel al even mee en zullen vast al "geupdate" zijn.
 
Natuurlijk... dat is ook nog een optie. Nu een 2009/2010 jong gebruikte GSA kopen en een paar jaar een nieuwe. Explorer of GSA of wat er tegen die tijd te krijgen is. De modellen lopen dan wel al even mee en zullen vast al "geupdate" zijn.


Ik koop eigenlijk nooit nieuwe modellen, ik ben een 2dehands koper op heel veel vlakken, bespaart een hoop en je hoeft je geen zorgen te maken over de eerste kras, want die staat er al lang op.

Is ook goed voor de procentuele restwaarde en je kunt om op 3 ipv 5 jaar afschrijven (belgie)
 
Terug
Bovenaan Onderaan