Scottoiler nieuw

Status
Niet open voor verdere reacties.

chR6s

Die hard MF'er
26 apr 2007
827
0
Hey mensen,

Ik heb hier nog een nog nooit gebruikte complete set Scottoiler liggen.

Nieuwprijs was 125 euro.

Wil er minimaal toch 100 euries voor hebben.
full
 
Voor 109 incl verzenden nieuw te koop

Heb best interesse maar niet voor bijna de nieuwprijs....

Nouja bijna nieuwprijs.
Zit nog altijd 14 euro verschil in (95,- incl).
Dus voor mij betekent dat een verlies van zo'n 35 euro. Voor de eventuele koper een xtra winst van 14 euro tov de prijs van je genoemde site.

En anders kan je het nog altijd proberen bij de Sint en zijn zwart werkers....die schijnen binnenkort ook weer in het land te zijn
:W
 
is zoiets nou beetje makkelijk te monteren op een cbr 600 f? Of ist heel veel werk? Gr
 
Laatst bewerkt:
is zoiets nou beetje makkelijk te monteren op een cbr 600 f? Of ist heel veel werk? Gr

Valt best mee.

Je moet eerst een goeie plek vinden voor het reservoir, bv. aan de binnenkant van je duosteps. Met twee tierips zit ie al keurig vast.
Daarna een vacuumleidinkje vanaf het reservoir doortrekken naar een aftappunt bij de carbs/injectie. Bij de meeste motoren zitten die aftappunten er standaard op, voor het synchroniseren. Kwestie van een dopje er af en het L-dopje van de vacuumleiding er op drukken.
Dan nog een leidinkje trekken naar de druppelaar boven de ketting/achtertandwiel en de druppelaar aanbrengen. Kan soms een beetje lastig zijn om de druppelaar goed te bevestigen.

Met een half uurtje werk ben je er meestal wel, soms iets langer. Er wordt ook heel veel spul bijgeleverd, moet gek lopen als je de handel daar niet mee kunt vastzetten.
Het meeste werk gaat nog zitten in het zo netjes mogelijk/verborgen aanbrengen van het spulletje.

Dan: vullen van het reservoir, doorpompen van de olie naar de druppelaar en de afstel/draairing op het reservoir instellen. Elke dag even je ketting controleren: is de ketting mat/zwart dan de draairing nog een streepje verder dichtdraaien. Glimt de ketting, dan staat ie te krap en moet je hem weer een streepje verder openzetten.
Als het erg koud of erg warm weer is moet de regelaar een streepje verder open of dicht gezet worden. Da's alles.
 
Laatst bewerkt:
sorry voor de late reactie... Was even druk met t werk:) te druk... En dacht ineens fuck:) ik vergeet iets:) zit op mobiel te kijken, waar kan ik hem eventueel ophalen? Heb dr op zich wel belang bij?ben niet zo erg handig dus ga dr ff over denken. Gr
 
Laatst bewerkt:
sorry voor de late reactie... Was even druk met t werk:) te druk... En dacht ineens fuck:) ik vergeet iets:) zit op mobiel te kijken, waar kan ik hem eventueel ophalen? Heb dr op zich wel belang bij?ben niet zo erg handig dus ga dr ff over denken. Gr

Hij ligt in Kerkrade. Ik weet niet waar jij leeft. Anders kan ik het ook verzenden.

Ik hoor het wel.
 
Slotje.....sleutel heel ver weg gegooid. :+
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan