Het grote CRF topic deel IV

Is de plus draad zo aangesloten :X.. omg! hehehe

ik heb vandaag 2 uur staan kutte om nieuwe keringen en olie in de voorpoten te doen... das wel erg lastig zonder goed gereedschap.... althans zo'n keering stamper is wel verdomd handig :+

maar goed ze zitten alweer onder de motor.

nu maar wachten op alle bestelde onderdelen om de elektra goed aan te sluiten.
 
Is de plus draad zo aangesloten :X.. omg! hehehe

ik heb vandaag 2 uur staan kutte om nieuwe keringen en olie in de voorpoten te doen... das wel erg lastig zonder goed gereedschap.... althans zo'n keering stamper is wel verdomd handig :+

maar goed ze zitten alweer onder de motor.

nu maar wachten op alle bestelde onderdelen om de elektra goed aan te sluiten.


Er zat wel wat tape omheen gefrommeld, maar het is allemaal niet mijn stijl.

Die keerringen zijn soms lastig ja. Als je geen 'stamper' hebt moet je iig heel voorzichtig te werk gaan! Maar goed, het is je toch gelukt!

8-)
 
das wel snel gegaan dan :)

Ja klopt! Dat was de bekende korte klap.
Verkocht aan een man uit Hilvarenbeek. Hij heeft 'm ook meteen opgehaald. Effe mee staan praten nog hier. Hij heeft daar onderin Brabant een rondje van 180Km dat ze zo'n beetje wekelijks rijden. Had 'm gevraagd of ik een keer aan mocht haken. Was geen probleem dus zijn telefoonnummer staat genoteerd nu.

8-)
 
Ja klopt! Dat was de bekende korte klap.
Verkocht aan een man uit Hilvarenbeek. Hij heeft 'm ook meteen opgehaald. Effe mee staan praten nog hier. Hij heeft daar onderin Brabant een rondje van 180Km dat ze zo'n beetje wekelijks rijden. Had 'm gevraagd of ik een keer aan mocht haken. Was geen probleem dus zijn telefoonnummer staat genoteerd nu.

8-)

Hilvarenbeek daar woon ik.
Wie heeft die gekocht dan?
 
Volgens mij heet ie Willie.
Nogal een grote vent, hij is metselaar en rijd een grijze Ford Transit. Hij heeft een Engelse hagelnieuwe CRF450 in de schuur staan die hij in januari op kenteken gaat zetten. En aan de kinderzitjes te zien heeft ie 2 kleine rakkers.

8-)
 
Wij hebben niets leuks hier in amsterdam en omgeving -O-

ga vandaag/morgen ff aanhangertje proberen te ritselen... en een auto me trekhaak _O-

en dan zondag in dordrecht in de haven daar naar een cross terrein :)
 
ook meteen ff een vraagje..

wat voor olie gooien jullie in t blok? had eigenlijk wel allemaal tips and tricks verwacht in de openings post :P



kroon oil expulsa rr 10 w 40 een van de goedkopere, ververs hem wat eerder dan de wat duurdere merken maakt naar mijn idee niet veel uit
 
"thumper"van Bel Ray, iets van 45€ voor 4 liter geloof ik
ververs het met filter elke 5 uur, mij goed zat
kocht altijd originele honda filters, maar die worden steeds duurder? (14€)
iemand ervaring met de 3€ filters van outlaw racing bijvoorbeeld?
 
"thumper"van Bel Ray, iets van 45€ voor 4 liter geloof ik
ververs het met filter elke 5 uur, mij goed zat
kocht altijd originele honda filters, maar die worden steeds duurder? (14€)
iemand ervaring met de 3€ filters van outlaw racing bijvoorbeeld?

Heb wel eens bij outlaw wat olie filters besteld, kwamen gewoon de Hiflo filters ofzo, en die gebruik ik al jaren. Goed spul!
 
Volgens mij heet ie Willie.
Nogal een grote vent, hij is metselaar en rijd een grijze Ford Transit. Hij heeft een Engelse hagelnieuwe CRF450 in de schuur staan die hij in januari op kenteken gaat zetten. En aan de kinderzitjes te zien heeft ie 2 kleine rakkers.

8-)

Zou het zo niet weten dan.
Ken wel iemand die een hagel nieuwe CRF450 heeft en in januari op kenteken gaat zetten. Maar of het een engelse is??? Wat is het verschil? Hij heeft hem bij van Hooff gekocht in Netersel
En de man is zzper. Kan zogauw niet op zijn naam komen...........
 
Laatst bewerkt:
Zou het zo niet weten dan.
Ken wel iemand die een hagel nieuwe CRF450 heeft en in januari op kenteken gaat zetten. Maar of het een engelse is??? Wat is het verschil? Hij heeft hem bij van Hooff gekocht in Netersel
En de man is zzper. Kan zogauw niet op zijn naam komen...........


Hij heeft de laatste 10jaar zo'n beetje ieder jaar een nieuwe/andere CRF gekocht vertelde hij. Hoe heet ie met z'n voornaam?

8-)
 
"thumper"van Bel Ray, iets van 45€ voor 4 liter geloof ik
ververs het met filter elke 5 uur, mij goed zat
kocht altijd originele honda filters, maar die worden steeds duurder? (14€)
iemand ervaring met de 3€ filters van outlaw racing bijvoorbeeld?

die filters heb ik nu ook hiervoor had ik ze van 4.50 van mx4mx.nl volgens mij zit er niet zoveel verschil in hoor filters zijn filters lijkt mij.
 
Hey mannen,
Die verstevigende beugels naast de radiateurtjes, zijn die standaard?
Die krengen zetten m'n radiateurs scheef zodat m'n zijkappen onder te veel spanning komen te staan.

8-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan