Het grote CRF topic deel IV

Heb voor 35euro nieuwe radiateurbeschermers gekocht van marktplaats. Deze man maakt ze zelf en moet zeggen dat het er prima uitziet! Pasvorm is redelijk, maar dat kan ook komen omdat mijn radiateurs al wat krom stonden :P

20111206151926.jpg
 
Heb er nog niet mee gereden,ik hou de tm nieuw tot de beurs in goes,daarna ga ik m inrijden.
Pak nu om te rijden wel iets van de handel.
 
vandaag voor t eerst de weg op geweest! ging best goed, maar snelweg is niet zo cool... de crf rijdt nog wel ok bij 90... maar als ik echt 100 wil gaan rijden dan moet ik toch echt naar andere vertanding gaan :X topsnelheid is nu 115.. op de nog niet geijkte teller :P
 
Gaan een staalomvlochten remleiding en een crossmotor goed samen? Moet een nieuwe langere remleiding hebben, maar zie eigenlijk nooit staalomvlochten leidingen op crossers/enduro's.
 
Alles heeft stalen leidingen.

Wat is het nut/extra van zo'n staalomvlochten leiding dan? Ik bedoel namelijk het verschil tussen zo een en degene die ik nu heb: rubber/plastic om de leiding heen.

Ik kom erop, omdat de leiding die ik nu heb is doorgesleten door het omhulsel.

Dus dit:

shimano%20hose.bmp


vs

dit:

img.asp
 
Laatst bewerkt:
O ja?

Mijn CRF dus niet.
Achter een normale rubberen en voor één of ander Tyleen achtige kunstof kwam er van de week onder de beschermingsrommel uit.

8-)

Dat is ook wat ik hier nu zie, maar misschien daar weer iets in zit van staal?

Zou niet weten waarom niet. Kijk hier eens, en als je ze wil moet je ze direct daar bestellen. Is meestal het goedkoopst;

Automotive Blogger – Blog about cars, motorcycles and vehicles

8-)

Goede tip! Die zijn best goedkoop! Lokale dealer wou er 60 euro voor hebben...
 
Terug
Bovenaan Onderaan