Helmcamera GO PRO hero HD

Makrolon

MF veteraan
5 aug 2008
19.499
44
Apeldoorn
Te koop, mijn gopro hero hd motorsport edition.

Compleet met alles er bij wat er origineel bij zit. Plus een LCD bacpac, stopcontact lader en een 8gb sd kaart.

De camera in in goede staat.
Prijs: 275 euro.

Eventueel ook zonder de bacpac te koop.
 
Kickje!

Veel concurentie van helm cam's op t moment hier op mf :+ Maar die hebben lang niet de kwaliteit van de gopro natuurlijk!

Als het goed is lcd bacpac verkocht aan utsuri. Prijs voor de camera word dan 225. :)
 
Kickje!

Veel concurentie van helm cam's op t moment hier op mf :+ Maar die hebben lang niet de kwaliteit van de gopro natuurlijk!

Als het goed is lcd bacpac verkocht aan utsuri. Prijs voor de camera word dan 225. :)


er is er ook niet een die zo een absurde prijs vraagt!!! :?
 
Wel even opletten vriend als je bijdehand gaat doen, dat is de naked versie. Zonder alle accecoires die je nodig hebt om hem te bevestigen.

Dat je op of aanmerkingen hebt op mn advertentie, of mn prijs, prima. Maar doe dat niet op zon achterlijke manier als jij het doet.

Kijk voor de grap nog eens naar je eigen advertentie´s, en de bijbehorende prijzen en nieuwprijzen vd onderdelen voor je commentaar gaat hebben op andermans vraagprijs. :')
 
Laatst bewerkt:
Even een bericht van mijn kant ben toevallig net op het net wezen kijken voor de HD hero GoPro en die kost nu nieuw, helemaal compleet voor de motorsport 290 euries(gratis 115 euries aan acc), ik denk maar dat ben ik dat je dan met 275 euro aardig uit de richting zit en toch ect iets aan de prijs moet doen.
 
Hij zit compleet op net geen 300 euro bij vnix. De ' 115' euro aan accecoires is een 16 gb sd kaart, 220 lader, 12 volt lader en een accutje. Bij mij krijg je er een 8gb bij, 220 lader en als je dat dan graag wil kan je er ook nog wel een 12 v ladertje bij krijgen.

Die 275 euro was inclusief een lcd bacpac twv 100 euro.

Deze is inmiddels verkocht en dus komt mijn vraagprijs op 225 euro. Dat is dan helemaal niet zo gekke prijs ben ik zelf van mening.

Maar het staat een ieder vrij om te bieden natuurlijk!

@ Dondalton

Precies durf ik het niet te zeggen, maar ik gok een half jaar ofzo.
 
Dit is al wel weer een heel ander soort reactie dan die je eerder postte vind je zelf niet?

Ik wist niet dat die er goedkoper was, nieuw. Was van 300 uit gegaan.

Dan verlaag ik bij deze mijn prijs naar 175.
 
Dit is al wel weer een heel ander soort reactie dan die je eerder postte vind je zelf niet?

Ik wist niet dat die er goedkoper was, nieuw. Was van 300 uit gegaan.

Dan verlaag ik bij deze mijn prijs naar 175.


No hard feelings :] camera is top en je smaak voor fietsen :Y
We zijn niet allemaal top verkopers (wel top :] )
 
Hij zit compleet op net geen 300 euro bij vnix. De ' 115' euro aan accecoires is een 16 gb sd kaart, 220 lader, 12 volt lader en een accutje. Bij mij krijg je er een 8gb bij, 220 lader en als je dat dan graag wil kan je er ook nog wel een 12 v ladertje bij krijgen.

Die 275 euro was inclusief een lcd bacpac twv 100 euro.

Deze is inmiddels verkocht en dus komt mijn vraagprijs op 225 euro. Dat is dan helemaal niet zo gekke prijs ben ik zelf van mening.

Maar het staat een ieder vrij om te bieden natuurlijk!

@ Dondalton

Precies durf ik het niet te zeggen, maar ik gok een half jaar ofzo.

Misschien de volgende keer als je iets wil verkopen, en er wordt aangegeven dat er op het net betere aanbiedingen maar dan nieuw, dat je dat ook eerst eens controleert voordat je iemand wijs gaat maken dat jou deal de beste is, want pas laat heb je in de gaten dat wij gelijk hebben en niet jij.

Is niet kwaad bedoelt, maar het verkoopt gewoon makkelijker.

Succes met de verkoop, super apparaat, maat van mij heeft hem ook, ook super voor onderwater.
 
Mooi voor je, een contour is geen gopro.

Je gaat toch ook niet naar de mercedes dealer bij een auto van 70k zeggen "ik bied 10000, een polo kost momenteel maar 15k"?
 
@joost,
ik had gelijk, want de link die geplaatst was was een hele andere versie. Ikhad gekeken wat hij elders kostte. Ik kan moeilijk het hele net af gaan speuren of er toevallig ergens een goedkopere aanbieding is he?
 
Wat ben je snel op je teentjes getrapt zeg. Heb je zin om een poging te doen tot een constructieve reactie? ...misschien helpt dat bij een mogelijke verkoop ;)

/edit
...als dat kan tenminste want ik zie dat je zelfs zo kwaad bent geworden dat je in een ander topic sarcastisch bent gaan reageren :X
 
Laatst bewerkt:
Mijn voorbeeld maakt alles duidelijk toch? Ik word een beetje moe van iedereen die loopt te zeiken op mijn prijs en van alles en nog wat.
 
Tjah.. misschien is zo'n ding gewoon minder waard dan je had gehoopt. Niet handig om die teleurstelling dan af te reageren op potentiële kopers. Maarruuh... succes met de verdere verkoop dan.
 
Terug
Bovenaan Onderaan