Helmcamera Contour HD 1080p

BartSXF

MF veteraan
12 okt 2009
3.745
0
Zelhem
Facebook
Aangeboden:

Contour HD helmcamera, nieuw en nooit gebruikt. gewoon compleet inc doos,boekjes,kabeltje, 4gb geheugenkaart, 2 accu's, ongebruikte mounts (flat surface mount en bril mount).

vraagprijs: 210,- euro

o7ttvk.jpg
 
Laatst bewerkt:
quanta costa? :P

/edit staat er al bij... Net prijsje :Y

Wil TS zijn topic niet bashen, maar als je een beetje rondneust op MF zie je dat deze cam pas nog in de aanbieding is geweest voor heel wat minder :X.

Desalnietemin een fantastische camera, heb hem zelf ook.
 
Ja dat klopt, maargoed die aanbieding is niet meer en met een richtprijs van 210,- zit ik volgens mij nog steeds niet heel hoog. Ze komen ook voor 300+ voorbij en dan heb je er nog geen extra accu en geheugenkaart bij (zit er std nieteens in)...
 
Ja, nu kun je dat zo oplossen door wat tape over de microfoon te plakken en dan is het wel goed. Of je moet niet harder dan 50 km/h rijden dan valt het ook mee.
 
Ja, nu kun je dat zo oplossen door wat tape over de microfoon te plakken en dan is het wel goed. Of je moet niet harder dan 50 km/h rijden dan valt het ook mee.

Inderdaad. Je kan bij deze camera (als je de laatste firmware hebt) de gevoeligheid van de microfoon ook aanpassen in de software, ben nog zoekende naar een goede setting :) (heb de camera nog niet zo lang).

Suc6 met de verkoop!
 
Wil TS zijn topic niet bashen, maar als je een beetje rondneust op MF zie je dat deze cam pas nog in de aanbieding is geweest voor heel wat minder :X.

Desalnietemin een fantastische camera, heb hem zelf ook.


Je wil niet bashen? Je doet het nu toch?! alsjeblieft zeg, ik begin echt een bloedhekel te krijgen aan die topicverneukers.

De webaanbieding is eenmalig geweest en ieder vraagt wat hij wil vragen. Mensen die ECHT geinteresseerd zijn doen heus wel een bod en 210 is geen gekke prijs.

GRATIS KICK dan maar....
 
Je wil niet bashen? Je doet het nu toch?! alsjeblieft zeg, ik begin echt een bloedhekel te krijgen aan die topicverneukers.

De webaanbieding is eenmalig geweest en ieder vraagt wat hij wil vragen. Mensen die ECHT geinteresseerd zijn doen heus wel een bod en 210 is geen gekke prijs.

GRATIS KICK dan maar....

Relax...

Als je een advertentie plaatst op een forum kun je wachten op zinnige en onzinnige reacties. Part of the game. :z
 
Ja dat klopt, maargoed die aanbieding is niet meer en met een richtprijs van 210,- zit ik volgens mij nog steeds niet heel hoog. Ze komen ook voor 300+ voorbij en dan heb je er nog geen extra accu en geheugenkaart bij (zit er std nieteens in)...


die 300+ zijn vaak de GPS versies :) maar niet dat het boeit eigenlijk :+ succes met de verkoop :)
 
Waar is dit eventueel te bekijken/op te halen? En hoe bevestig je dit aan de helm, met die flat surface mount of is dat te bol? Zit er ook zo'n band bij?
 
Waar is dit eventueel te bekijken/op te halen? En hoe bevestig je dit aan de helm, met die flat surface mount of is dat te bol? Zit er ook zo'n band bij?

Ik woon vlakbij Doetinchem...

dit is het idee van die klem, die zit gewoon om de band van je bril heen en blijft goed zitten...

de andere ''mount'' is voorzien van dubbelzijdige tape en die kun je eventueel op je helm zelf plakken.... maar ik kan me voorstellen dat je dat liever niet doet.

16c2zk5.jpg
 
Ik woon vlakbij Doetinchem...

dit is het idee van die klem, die zit gewoon om de band van je bril heen en blijft goed zitten...

de andere ''mount'' is voorzien van dubbelzijdige tape en die kun je eventueel op je helm zelf plakken.... maar ik kan me voorstellen dat je dat liever niet doet.

[afbeelding]

Geen probleem met de flat surface mount. Heb hem zelf op de zijkant van mijn vizier geplakt (helm zelf was iets te bol), en het ding zit muurvast en met hoge snelheden getest :X. Voor de zekerheid het borgkabeltje achter mijn helmsluiting.
 
hier gaat het nog.... ik kreeg bijna dagelijks mailtjes via Marktplaats.... ;( *O*
 
Ja ok mailtjes van MP......

Maarja geen bemoeienis van mensen die niet
willen kopen maar alleen maar hun ei kwijt willen....
 
Ik ben ook mn ei kwijt maar bemoei me niet met de prijs...
Dat is iets voor kopers en verkopers!!!

Ciao! :)
 
100 geboden.

nieuw kost deze camera 155 euro in Nederland.

/edit
en dat is ook zonder die aanbieding van laatst...
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan