Garmin nüvi 765t navigatiesysteem + nüMaps Lifetime™ Europe

Status
Niet open voor verdere reacties.

R&zo

MF veteraan
5 sep 2006
4.255
15
Aartswoud
Inleiding
De Garmin nüvi 765T is een complete navigator met rijstrookadviseur, MP3-speler, fotoviewer en kaarten van heel Europa. Dankzij de ingebouwde FM traffic receiver (TMC) ben je tijdig op de hoogte van files en kan je deze vermijden. De informatie kan je goed teruglezen op het grote en heldere 4,3" inch display. Met de Garmin nüvi 765T kan je ook probleemloos handsfree dankzij de aanwezigheid van Bluetooth en ingebouwde microfoon.
Apparaat & afmetingen
De Garmin nuvi 765T is een GPS met rijstrookadviseur met een gewicht van 184 gram. De afmetingen van de navigator zijn 11,20 x 7,60 x 2,00 centimeter.
Hardware en bediening
De Garmin nuvi 765T is voorzien van een 4.30" breedbeeld touchscreen (480 x 272 pixels). Middels de ingebouwde TMC-ondersteuning kan je – gratis – live verkeersinformatie ontvangen op je navigatiesysteem. Dankzij de geïntegreerde bluetooth module kan je de nuvi 765T ook gebruiken als handsfreeset. Met de fm-zender kan je bovendien het geluid van het navigatiesysteem over de luidsprekers van je auto laten horen. Op multimediagebied biedt de Garmin nuvi 765T tenslotte een foto-viewer en een mp3-speler.
Software
De nuvi 765T wordt geleverd met kaarten van Europa. Navteq levert de data voor de kaarten. Instructies en plaatsnamen worden volledig uitgesproken (text-to-speech). Daarnaast wordt deze navigator geleverd met een rijbaanassistent en knooppuntbeeld, 3-D stadsbeeld en een uitgebreid telefoonboek.

Let op, inclusief extra's:
Houder (RAM-HOL-GA26U + RAM-B-238) twv.Euro 55.-
Reistasje twv.Euro 15.-
NüMaps Lifetime™ Europe (update iedere 3 maanden) twv.Euro 89.-

Ik heb deze Garmin gebruikt als Navigatie op mijn motor wat ontzettend goed beviel, incl.de accessoires wil ik er minimaal Euro 150.- voor hebben.

large


large


large
 
Even een paar vragen

Ik begrijp dat je er levenslang up-to-date kaarten van Europa bij krijgt?
Is het een grapje dat deze niet waterdicht is?
Is het scherm nog te lezen in de zon?

Ik eventueel interesse! Hangt van bovenstaande vragen af;).

Edit:

En hoe is deze aan te sluiten, via een 12v stekker?
Past de mount in elk balhoofd/stuurbuis? Dus ook die van mijn CBR600 f sport?

*ik ben nog een motor-navigatie-beginner*
 
Laatst bewerkt:
Even een paar vragen

Ik begrijp dat je er levenslang up-to-date kaarten van Europa bij krijgt?
:Y
Is het een grapje dat deze niet waterdicht is?
:N Deze Garmin is niet verkocht voor op de motor, zodoende ook niet waterdicht, maar je kan wel routes uploaden e.d. tevens valt 'ie ook niet te 'pairen' met een communicatiesetje, maar ik rijd nooit op geluid, enkel op beeld :Y
Is het scherm nog te lezen in de zon?
:Y
Ik eventueel interesse! Hangt van bovenstaande vragen af;).

Edit:

En hoe is deze aan te sluiten, via een 12v stekker?
Ik had de voeding met een sigaretenaansteker (12v stekker) aan de motorzijde en aan de andere kant de usb in de Garmin.
Past de mount in elk balhoofd/stuurbuis? Dus ook die van mijn CBR600 f sport?
je krijgt alleen de houder van de Garmin zelf erbij
RAMHOLGA26U.JPG

Website voor alle navigatie houders

De overige onderdelen heb ik nodig voor mijn huidige navigatie.
*ik ben nog een motor-navigatie-beginner*
Ik heb deze navigatie met veel plezier gebruikt en niet verkocht als ik een andere had gekregen, mocht je nog meer vragen hebben...vraag ze gerust :Y
 
tevens valt 'ie ook niet te 'pairen' met een communicatiesetje

Ik heb er ook een en die bevalt mij prima. Ik heb een telefoon met radio. Je kunt de Garmin op een frequentie uit laten zenden die je dan met je telefoon ontvangt. Zo kun je de gesproken aanwijzingen en een muziekje via je oortjes ontvangen. Werkt bij mij prima (soms valt alleen het geluid weg, ik start de Garmin dan even opnieuw op door de 12V plug eruit te trekken en terug te duwen en dan werkt ie weer).

Kwa waterdichtheid, ik heb er een extra hoesje omheen, bij Halfords gekocht meen een euro of 18, daarmee hou je redelijk wat water buiten. En dat zeg ik uit ervaring. Echt langdurig in flinke regen zal echter niet goed gaan denk ik.

Het hangt er dus een beetje van af wat je plannen zijn maar het is zeker mogelijk om je met deze navigatie te redden en dan is het kwa prijs een goed alternatief in mijn ogen.
 
Ik heb er ook een en die bevalt mij prima. Ik heb een telefoon met radio. Je kunt de Garmin op een frequentie uit laten zenden die je dan met je telefoon ontvangt. Zo kun je de gesproken aanwijzingen en een muziekje via je oortjes ontvangen. Werkt bij mij prima (soms valt alleen het geluid weg, ik start de Garmin dan even opnieuw op door de 12V plug eruit te trekken en terug te duwen en dan werkt ie weer).

Kwa waterdichtheid, ik heb er een extra hoesje omheen, bij Halfords gekocht meen een euro of 18, daarmee hou je redelijk wat water buiten. En dat zeg ik uit ervaring. Echt langdurig in flinke regen zal echter niet goed gaan denk ik.

Het hangt er dus een beetje van af wat je plannen zijn maar het is zeker mogelijk om je met deze navigatie te redden en dan is het kwa prijs een goed alternatief in mijn ogen.
ThanX ;)

Misschien heb je hier nog wat aan Joost: Handleiding 765T
 
Hmm, r1enzo, ik zei je per mail dat ik even verder keek. Maar die waterdichtheid is inderdaad niet zo'n probleem. Misschien dat ik er wel op terug kom, maar dan hoor je het vanzelf. Wacht er vooral niet op.

We zijn zelf als fietsenmaker dealer van Garmin, maar we hebben maar +-3 keer een systeem verkocht. En natuurlijk met hele andere eisen dan voor een motor. Ik ga dus eerst even kijken wat ik precies zelf voor eisen heb. /edit: niet eisen, maar wensen.
 
Laatst bewerkt:
Hmm, r1enzo, ik zei je per mail dat ik even verder keek. Maar die waterdichtheid is inderdaad niet zo'n probleem. Misschien dat ik er wel op terug kom, maar dan hoor je het vanzelf. Wacht er vooral niet op.

We zijn zelf als fietsenmaker dealer van Garmin, maar we hebben maar +-3 keer een systeem verkocht. En natuurlijk met hele andere eisen dan voor een motor. Ik ga dus eerst even kijken wat ik precies zelf voor eisen heb. /edit: niet eisen, maar wensen.
Dat is prima, ik merk / jij merkt het wel tegen die tijd :Y



Je had ook alweer een mailtje terug ;)
 
Laatst bewerkt:
Voor 100 euro wil ik hem wel. Omdat hij niet waterdicht is en er geen oortjesaansluiting op zit niet voor de 150 die je vraagt.
 
Voor 100 euro wil ik hem wel. Omdat hij niet waterdicht is en er geen oortjesaansluiting op zit niet voor de 150 die je vraagt.
Sorry, voor 100.- Euro gaat 'ie de deur niet uit, dan gebruik ik 'm wel in de auto :Y


Ik begrijp de minpunten die je aankaart, maar er zit ook een Lifetime update bij, dat vind ik ook wat waard :P
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan