zadels

Balen van je machine.

gelukkig heb ik nog twee zadels ontvangen voor je crisis, ik had je beloofd nog wat foto's te laten zien dus bij deze.

Ing is helemaal blij met het zadel voor haar Hornet, ze past nu prima met de voeten bij de grond en het zitcomfort is beter. De motor gaat van de winter volledig uit elkaar om alle pekel zooi te verwijderen en de motor een andere kleur te geven, maar deze vakantie zit ze in ieder geval al goed

full
 
Het andere zadel heeft mogelijk iets meer toelichting nodig.

Naast mijn guzzi welke ik elke dag gebruik heb ik een projectje:
Een zelfbouw camper voor de vakantie en weekendjes weg, waarin ik dan meeneem de Hornet van Ing (zie hierboven) en een Burgman 400 waarop de hond (Siep) met mij mee kan rijden, zo heb ik als we met zijn drieen weg gaan twee motoren, en als ik alleen een dagje wil sturen pak ik Ing haar motor (met een origineel zadel)

Om de Burgman zo te hebben dat Siep er op past heb ik hem aangepast en was er ook een mooi Nopper zadel nodig.

[Imgatt]
full
 
helaas heeft de poedercoater er een beetje zooitje van gemaakt:
matzwart is zijdeglans geworden

De bruine platen zijn een hele andere kleur geworden maar ik heb geen zin om hiervoor weer heen en weer te gaan. ik spuit die bruine plaatjes denk ik van de week nog even oranje.

full
 
Laatst bewerkt:
Punniken,... Waarom heb ik daar zelf niet aan gedacht? Thanks mate!

Bart, wanneer kunnen we de eerste gepunnikte zadel dekjes tegemoet zien?
Inspiratie
[img=200]http://g02.a.alicdn.com/kf/HTB1YFM4HVXXXXboXVXXq6xXFXXXn/2014-HIGH-QUALITY-HOT-SELLING-100-Pure-Manual-Knitting-Car-Seat-Cover-Set-Women-Cute-Car.jpg[/img]
 
Laatst bewerkt:
@Luna, ik had dit nog niet gezien! Motoren genoeg in elk geval!

Die Burgmann met honden mand is zeker uniek hahahaha. Zelf gebouwd buizenframe?
Vraag me dan alleen af "vind de hond dit leuk?", "zit de hond vast?" en "wat als je onderuit zou gaan?"
 
@Luna, ik had dit nog niet gezien! Motoren genoeg in elk geval!

Die Burgmann met honden mand is zeker uniek hahahaha. Zelf gebouwd buizenframe?
Vraag me dan alleen af "vind de hond dit leuk?", "zit de hond vast?" en "wat als je onderuit zou gaan?"

Ik wil het zadel topic niet te veel vervuilen, anders zou ik (zoals Jerryt zo mooi kan zeggen) mijn eigen topic moeten openen.

Maar in het kort:
- Is geen zelf gebouw buizen frame, origineel burgman met wat aanpassingen, grappig toch wat je achter zo'n hoop plastic kunt vinden :)
- ja hij vind het super, en is boos als hij niet mee mag.
- Ja hij zit op drie punten vast zodat hij alleen kan zitten.
- vallen, niet doen anders vind hij het niet meer leuk (denk ik) ;)
 
Weer een stukje vakmanschap geleverd door Bart :}

Super blij mee *O*

full

full

full


@ Bart na een beetje wennen(juiste plek vinden) :] , zit het werkelijk fantastisch
 
Ik heb eindelijk tijd gehad om wat tijd door te brengen op het door Bart gemaakte zadel.

Heerlijk zo'n nieuw zadel. Bart bedankt!
Foto's komen van de week *D
 
Ik ben nieuw op dit forum. BMW XR, vanmiddag afgeleverd bij Bart. Gevonden via dit forum. Dat Bart zadels kan maken was mij al duidelijk via dit forum. Maar wat mij betreft nog meer respect gaat naar het sociale werk dat Bart doet.
 
Ik ben nieuw op dit forum. BMW XR, vanmiddag afgeleverd bij Bart. Gevonden via dit forum. Dat Bart zadels kan maken was mij al duidelijk via dit forum. Maar wat mij betreft nog meer respect gaat naar het sociale werk dat Bart doet.
de s1000xr heeft toch al een mooi zadeltje?
 
Heeft iemand een telefoonnummer van Bart?

En weet iemand waar ergens in Belgie hij te vinden is?
 
Heb geen zadel nodig maar wel erg leuk om te bekijken en er zitten echt hele mooie tussen! Super topic dit
 
straks antwoord hoor. Ik ben er nog!
Als ik een tijdje niks post betekent dat dat ik erg veel werk heb, en bijgevolg geen extra ruimte in mijn hoofd. Dan doe ik wat ik graag doe,... En dat is zadels maken (liever dan mailen,haha)

De Xr is onderweg naar huis,

full
 
Terug
Bovenaan Onderaan