Motor-Forum

Select Forum

zadels

Reg. datum:
11 jun. 2004
Dat besteed ik inderdaad uit aan een firma. Zo'n machine verdient zich nooit terug. Kost wel steeds een hoop tijd, geld en moeite voor één borduring. Pakje met bestelling opsturen, want het moet op mijn eigen stof worden geborduurd. Zij maken een bestandje op en sturen het dan weer terug. Ik moet een begeleidend schrijven erbij voegen... Een hele rompslomp dus.

Maar,... Wel een uniek zadeltje. Staat net even dat beetje sjieker.

Tsjoe...'t is mereakels..

Reg. datum:
03 jan. 2012
quote:
nopper schreef op 31 januari 2017 @ 13:31:
Deze had ik effe gemist : inderdaad prachtig werk. Ik zie het Echter niet haalbaar om dit 100 procent naar mijn zin te bekleden, om redenen die hier niet zo op 1,2,3 uit te leggen zijn. Het zou me wellicht ook erg veel tijd kosten.

Om het goed te maken weer een plaatje van een zadel : triumph street triple Rx. Verhoogd en redesigned.
[afbeelding]

Kijk, da's een eerlijk antwoord.. :t ..Dat word dus schuren, plamuren en aflakken voor mij :Y

Bedankt voor je reactie..
tok! tok! tok!...rare jongens die romeinen!

Reg. datum:
11 jun. 2004
Combinatie echt leder/kunstleder voor een Yamaha bt1200. Zadel heeft ook wat meer ruimte gekregen en werde steviger en vlakker.
image.jpeg

Reg. datum:
14 dec. 2011
Bt1200 = bulldog?

Reg. datum:
11 jun. 2004
Inderdaad voor een bulldog

Reg. datum:
04 okt. 2004
image-2017-02-09a.jpg
image-2017-02-09 .jpg

Bedankt Bart! Die voorste naad loopt mooi over in de tank, als of het zo bedoeld is! ;)

Reg. datum:
11 jun. 2004
Toeval bestaat niet hé. Google was mijn vriend ;)

Reg. datum:
20 aug. 2013
Hey Nopper,

Heb een PM gestuurd voor men zadel van men z1000sx :-)

Groetjes

Reg. datum:
11 jun. 2004
Voor een ouwe Honda cb streetfightertje: was verdomd moeilijk om die overgang tussen bekleding en gelakt strak te krijgen. Onzichtbare bevestigingstechnieken 8-)
image.jpeg

Reg. datum:
06 jun. 2003
Onzichtbare bevestigingstechnieken is volgens mij lijm ;)

Reg. datum:
11 jun. 2004
Nope, guess again! Lijm is altijd een risico, en niet corrigeerbaar.

STR '13 & VFR400R

Reg. datum:
12 mrt. 2002
Mooi werk nopper!
Zou je me een prijsopgave per PB kunnen sturen voor het verfraaien van een Rx zadel?
Van belang is extra comfort, zonder dat het meteen op een sofa gaat lijken.
Optisch vind ik het zadel van vanhout erg geslaagd, maar een logo hoeft niet persé.
Maak maar een prijsje inclusief en exclusief logo.
Hoe lang ben ik het zadel ongeveer kwijt?
Django: Now, all o'you black folks, I suggest you get away from all these white folks. Not you Stephen. You're right where you belong.

Reg. datum:
11 jun. 2004
BMW f800st

image.jpeg
nopper wijzigde dit bericht op zondag 26 februari 2017 17:46 (1%)

Reg. datum:
11 jun. 2004
En een coole zelfbouw:
image.jpeg

STR '13 & VFR400R

Reg. datum:
12 mrt. 2002
Ik heb je een zaterdag een pb gestuurd ;)
Django: Now, all o'you black folks, I suggest you get away from all these white folks. Not you Stephen. You're right where you belong.

Reg. datum:
14 mei. 2013
quote:
VTR Jeroen schreef op 27 februari 2017 @ 17:57:
Ik heb je een zaterdag een pb gestuurd ;)

Ik had er ook eentje gestuurd. We horen het wel!
Kawasaki Z750B / Z750B caferacer | TK: Schuuropruiming

oke, matwit. jankers

Reg. datum:
18 apr. 2011
lopende band werk inmiddels voor Bart. even een vraagje bart. jij had memoryfoam op je eigen crosser. hoe bevalt dit? werkt het goed? misschien is dat namelijk dan wel iets voor mijn gpz zadel die waarschijnlijk dit jaar ook nog richting belgenland gaat ;)
never hold in your farts, they travel up your spine into your brain and that is where ****ty ideas come from.

Reg. datum:
11 jun. 2004
Ik raad het intussen af. Het voelt een beetje gek aan omdat je té diep in het zadel zakt. Enkel op heel dunne zadeltjes geeft het een meerwaarde. Het nieuwe schuim dat ik in huis heb bevalt me prima en het is mooi te modelleren. Ik zou daarvoor kiezen!

Reg. datum:
13 jun. 2008
Bart, je hebt een PB.
"Zelfwerkzaamheid geeft heel veel voldoening". https://photos.google.com/u/0/share/AF1QipNc9U2UsbdwkQ1-E8wxvHfVt793C0gGg_0QkFiaDS9dXHULybyZ00_sChh7AFcIdw?key=cmdJa29jMmJkMXBoajF3YXc2bWJxSmFUMjZIeVh3

Reg. datum:
06 jun. 2005
Bart,

Zadel is binnen,top gedaan :} echt super mooi.

Bedankt!

Reg. datum:
13 jun. 2008
Ik heb de info dat Bart op dit moment ergens in de Pyreneeën rondrijd. Maar hij leest het vast als hij weer terug is.
"Zelfwerkzaamheid geeft heel veel voldoening". https://photos.google.com/u/0/share/AF1QipNc9U2UsbdwkQ1-E8wxvHfVt793C0gGg_0QkFiaDS9dXHULybyZ00_sChh7AFcIdw?key=cmdJa29jMmJkMXBoajF3YXc2bWJxSmFUMjZIeVh3

Reg. datum:
12 sep. 2016
Is alles ok met de beste zadelmaker van belgie?

Reg. datum:
11 jun. 2004
Ja hoor, ik zadel gewoon verder. Maar sinds ik ook op facebook zit en meer belgische klanten ook de weg vinden heb ik hier niet meer gepost. Kwestie van vraag/aanbod een beetje in evenwicht te houden 😉

Select Forum

© 2001-2017 Motor-Forum - Served by Webserver 2

Cookies?

Motor-Forum maakt gebruik van cookies om de website correct te laten functioneren, voor analyse en verbetering en om relevante advertenties te tonen.
Door gebruik te maken van Motor-Forum geef je aan hiermee akkoord te zijn. Klik hier voor meer informatie of om je instellingen aan te passen.