zadels

Mijn zadeltje voor de Voxan door Vikingseats gemaakt.



Het plan was dat het plastic kont kapje er weer op zou komen, maar vond achteraf de wangen te hoog en de bies niet zo mooi. Heb het opnieuw laten doen maar nu met de kont volledig bekleed en ipv een bies een mooie stiknaad.







Aanvullig voor dit topic Nopper? Of wil je het bij je eigen creaties houden?
Topic titel lijkt me vrij algemeen, maar als het anders is hoor ik het wel.
 
No problem hoor, de mijne zijn toch mooier :+
Onlangs passeerde er nog een zadel van vikingseats op het vfr-forum. Ik vind dat ze één en ander nogal 'lomp' uitvoeren. Hun zadels zien er meestal nogal zwaar uit. Ik besteed wat meer aandacht aan het breken van grote vlakken. Zegt natuurlijk niets over kwaliteit en uitvoering.

Deze heb ik zopas nog naar Nederland gestuurd :

full
 
Heel mooi! Ja de eerste uitvoering was ik ook niet happy mee. Tweede is stukken beter en mooier gedaan.
 
Prachtig gemaakt Nopper, heb hem volgens mij ook in het topic van de nieuwe blije eigenaar gezien!

En JFJ, wat loopt er nou voor een soort deuk/vouw achtig iets diagonaal over het zitvlak? zal misschien iets op hebben gelegen?
 
Ja mooi gecombineerd met klein beetje rood. Geen kermis en toch speciaal.
 
In het echt issie mooier (je ziet de rode stiksels op de duozit niet zo goed op de foto. Succes ermee!!!
 
Wat kost zo'n tuonno zitje, maar dan voor een sv650? Prijs per pb want straks word je nog gebanned ;). Prijs alleen voorste zitje.

Alvast bedankt
 
Zoiets wil JIJ op op de fiets van de vrouw :p?? Bij nopper is het in ieder geval in goede handen, wanneer me fiets helemaal in elkaar staat zal ik hier ook ff een plaatje posten ( t r6 zadel paar posts hierboven is van moi)
 
Terug
Bovenaan Onderaan