zadels

Weer eentje, gelijkaardig aan de Tuono zadelvan een tijdje geleden. Die blijkt in de smaak te vallen.

full
 
Das potverdikkie een mooie motor!
Jaloers!

Blijkbaar wil niemand op MF een centje bijverdienen dus maar een afspraak gemaakt bij Tiger leather in Den Haag voor nieuwe vulling in mijn zadel.
Zit nou door het schuim heen op de harde plastic bodemplaat.
Heb zelf weinig zitvlees dus na een uur of 5 rijden schieten de bliksemschichten van bil naar hiel bij het verzitten.

Het zij zo
 
En ik blij dat het netjes past. Blijft moeilijk als ik de motor niet bij me thuis heb. Maar een paar duidelijke foto's doen soms ook wonderen.
 
Hier nog even een vraagje van een stunter.

Ik heb jaren met dit duo-zadeltje gereden :

xkrju9.jpg



Vervolgens was deze echt naar z'n grootje, voering kapot van staan.. gaten in leer e.d


Toen ben ik (niet lachen) samen met me Pa aan de slag gegaan en hebben we een hele basis van hout gemaakt

2igktbc.jpg


Dit werkt in de grote lijnen eigenlijk prima.. mooi stuk om op te staan.. stevig e.d..
Klein nadeel is dat als ik van een staande houding naar zittend "spring" val ik nog wel eens met me staartbotje op het relatief harde hout.

Zou dit bekleedbaar zijn, dat het er weer als een echt zadel uitziet?.. eventueel nog paar milimeter vulling, maar het moet er niet belachelijk groot gaan uitzien!?

Hoor het wel!
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan