zadels

Gelzadel voor een 2013 street triple met zadlecover. Was pokkemoeilijk om dat pokkebiesje 100% op de juiste plek te krijgen.
But I did it O-)

full
 
Oeps,
Even mijn postbus niet meer gecheckt. Ik maak er vandaag of morgen werk van.
Intussen nog een plaatje van een street triple zadel. Persoonlijk ben ik hier heel erg trots op. Compleet foutloos,... al zeg ik het zelf *D
Zelf zie ik zelf meestal toch wel kleine details die beter kunnen. Je eigen foutjes vergroot je meestal uit. Maar deze is dus,... my masterpiece :

full
 
Ziet er weer fantastich uit! :}

Nopper,vraagje.....heb deze week een retro leren midlifecrisis motorjack gekocht.
Zou daar graag in vrij grote losse letters het Triumph logo op de achterkant willen genaaid hebben en misschien wat losse patches.Kun jij dat voor mij doen? O-)
 
Ziet er weer fantastich uit! :}

Nopper,vraagje.....heb deze week een retro leren midlifecrisis motorjack gekocht.
Zou daar graag in vrij grote losse letters het Triumph logo op de achterkant willen genaaid hebben en misschien wat losse patches.Kun jij dat voor mij doen? O-)

Ben dan toch wel benieuwd hoe zo'n 'retro leren midlifecrisis motorjack' er uit ziet?
 
Hoi Nopper,kom d'r eens in,heb je een pm gestuurd voor het maken van een zadeltje. :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan