The Riding Game MF Style [Deel 7]

Status
Niet open voor verdere reacties.
:W Goeieavond...ook ik heb m'n weg hierheen gevonden *O*
Favorieten aangepast, morgen nog even werken en dan vier! dagen vrij dus tijd genoeg om te :]
En een Samsung Galaxy Ace gekocht, met Android *O* Nu nog leren hoe die werkt _O-

@vonfoxie: Sterkte man, hopelijk tot snel. :Y
@V-Strommert: Willen we weten wat jij bij een kleuterschool doet? _O-
 
:W Goeieavond...ook ik heb m'n weg hierheen gevonden *O*
Favorieten aangepast, morgen nog even werken en dan vier! dagen vrij dus tijd genoeg om te :]
En een Samsung Galaxy Ace gekocht, met Android *O* Nu nog leren hoe die werkt _O-

@vonfoxie: Sterkte man, hopelijk tot snel. :Y
@V-Strommert: Willen we weten wat jij bij een kleuterschool doet? _O-

die foto had ik gemaakt voor het petflesspel maar niet gebruikt daar :o
 
:W Goeieavond...ook ik heb m'n weg hierheen gevonden *O*
Favorieten aangepast, morgen nog even werken en dan vier! dagen vrij dus tijd genoeg om te :]
En een Samsung Galaxy Ace gekocht, met Android *O* Nu nog leren hoe die werkt _O-

@vonfoxie: Sterkte man, hopelijk tot snel. :Y
@V-Strommert: Willen we weten wat jij bij een kleuterschool doet? _O-
Nice goed bezig _O-
 
Ik zie de laatste tijd veel foto's met maar een klein deel van de motor. Persoonlijk vind ik de foto's mooier als de hele motor er op staat. Net of even afstappen voor de foto te veel.moeite is.

ik ook, maar helaas niet altijd de ruimte. die die frietboer stond ik al letterlijk met mn hakken tegen de kade kant. en met de watertoren in de bosjes. + beetje dichtbij die foto en redelijk haast, geen zin om een meter of 50 terug te steppen over de stoep :+
 
ik ook, maar helaas niet altijd de ruimte. die die frietboer stond ik al letterlijk met mn hakken tegen de kade kant. en met de watertoren in de bosjes. + beetje dichtbij die foto en redelijk haast, geen zin om een meter of 50 terug te steppen over de stoep :+
_O- Voortaan toch maar terugsteppen :/ Beetje voor over hebben he!

Nee hoor, het is je vergeven :+
 
ik ook, maar helaas niet altijd de ruimte. die die frietboer stond ik al letterlijk met mn hakken tegen de kade kant. en met de watertoren in de bosjes. + beetje dichtbij die foto en redelijk haast, geen zin om een meter of 50 terug te steppen over de stoep :+
Ik stond in het gras en ze waren bij dat huis aan het verbouwen en het was al raar dat er een motor stopte, terug reed, de motor precies in lijn met de Heli zetten, en foto's ging maken _O- 8-)
 
:N Je moet ook niet vragen

Aan komen rijden, wheely maken, zodra je voorwiel boven de dieplader is stoppy maken tot je achterwiel hoog genoeg is, voorrem los laten en je motor op de jiffy zetten. Spring dan van de motor en de dieplader af, maak een foto, spring weer op je motor en sprint met een mooie sprong van de dieplader af en wegwezen maar. :Y
 
Laatst bewerkt:
:N Je moet ook niet vragen

Aan komen rijden, wheely maken, zodra je voorwiel boven de dieplader is stoppy maken tot je achterwiel hoog genoeg is, voorrem los laten en je motor op de jiffy zetten. Spring dan van de motor en de dieplader af, maak een foto, spring weer op je motor en sprint met een mooie sprong van de dieplader af en wegwezen maar. :Y

Doe morgen eens voor, en zet alles op film :+
 
Ej, ik vetel al hoe het moet kan, dan ga ik het zelf niet ook nog eens uitvoeren.
 
Laatst bewerkt:
Nog rond geregen... Vind een langs de A12....

De chauffeur:

Ohh leuke spel!!....
Zou best mee willen werken maar gaat niet... Verzekering... Bla bla bla onzin -O-
what the fuck.

wat een azijnzeikert, hij had gewoon geen zin om z'n oprijbokken los te maken voor je ;)
:^ al zou je motor op/tegen dat ding vallen, dan heeft ie nog geen krasje :+
Maar goed geprobeerd :P
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan