The Riding Game MF Style [Deel 7]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik ben weer even bij zinnen gekomen, Iedereen bedankt voor de lieve berichtjes :Y
Morgen wel weer even een zware dag maar goed, daar ontkom ik niet aan.

Wat betreft deze opdracht, die laat ik nog lekker links liggen, hopelijk heb ik maandag weer zin om mee te spelen, tijd zal ik er wel voor hebben in ieder geval :)
 
Ik ben weer even bij zinnen gekomen, Iedereen bedankt voor de lieve berichtjes :Y
Morgen wel weer even een zware dag maar goed, daar ontkom ik niet aan.

Wat betreft deze opdracht, die laat ik nog lekker links liggen, hopelijk heb ik maandag weer zin om mee te spelen, tijd zal ik er wel voor hebben in ieder geval :)



Je kunt dit spel ook als een soort afleiding zien ;)
 
Zo, dat gebeurt de laatste tijd niet vaak :N , kom thuis na een dag werken, denkend dat we inmiddels al 3 opdrachten verder zijn is er nog niemand die op een dieplader heeft gestaan.... '(

Nou las ik dat V-Strommert de oplossing heeft om 'm uit te voeren, dus lijkt het me dat hij dan ook de aangewezen persoon is om de vaart er weer in te brengen :+

Ik kijk morgen wel of ik ergens zo'n ding kan vinden en of het me gaat lukken, maar voor nu ga ik ff wat tijd met m'n gezinnetje doorbrengen........ ;) Tot laters :W
 
Nja na avondje zoeken met een nieweling *O* .. geen dieplader maar wel een kale dieplader OP een aanhanger, dus veels te hoog maar dan maar next best thing :')

1434416045_5_siNo.jpeg
 
kutte is dat ik nu wel een dieplader weet te staan, maar geen chauffeur erbij, en in mn eentje krijg ik mn motor er niet opgetild (Exhar heeft andere dingen aan z'n hoofd) anders had ik wel even een voorbeeld gesteld ;)
 
kutte is dat ik nu wel een dieplader weet te staan, maar geen chauffeur erbij, en in mn eentje krijg ik mn motor er niet opgetild (Exhar heeft andere dingen aan z'n hoofd) anders had ik wel even een voorbeeld gesteld ;)
Ver weg?

Anders tuf ik morgen wel ff mee... :Y
 
Wil je er over praten? :P

We verzanden weer in een beetje offtopic....

Ja.. daar moeten we echt eens over praten.. Als jij nou voortaan je motor eens gewoon laat staan waar die staat, wanneer ik onderweg ben naar een opdrachtje, dan komen we al een heel eind :+
Das ontopic toch?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan