CB750 SevenFifty uitlaat, zadel, kont

GenesiZ

MF veteraan
10 apr 2003
8.946
627
Eerbeek
In perfecte staat verkerende uitlaatdempers.

De linker demper heeft helaas wat kleine krasjes aan de zijkant, maar beide zien er nog perfect uit en zijn net nog vers opgepoetst!

Of het de originele is durf ik niet te zeggen, wel dat het een Jama is en dat is weer een merk van Laser. Op de website van Laser kun je deze uitlaat terugvinden

Prijs: € 130,-


Verkocht

Zadel, in goede staat. 1 bevestigingspunt (rechts onder de tank) is iets afgesleten.

Prijs: € 40,-

Zadel.jpg




Complete kont, plastic achterkant, achterlicht & beugel. Achterlicht en beugel kon ik zo snel even niet vinden in de schuur maar zijn in goede staat. De kont heeft wat vegen/krassen maar ziet er nog goed uit.

Prijs: € 35,-

Kont.jpg


Prijzen zijn allemaal excl. verzendkosten.

Ik ga mijn SevenFifty ombouwen naar een caferacer, dus hou nog wat onderdelen over wat ik niet vermeld heb. Zoek je wat stuur dan een pm of een berichtje hier!
 
Laatst bewerkt:
Hi Renso

Ik heb nog een set orginele knippers liggen voor een SF, laat maar even weten

Gr
PHM
Hoi phm,zeker heb ik interesse als ze maar orgineel zijn, en dat het rubber wat een stukje in de knippers gaan maar héél is en niet ingescheurd.Oranje kapjes mogen wel beschadigingen hebben kan zo de mijne overzetten.Als dit allemaal oké is mag je wel een berichtje doen naar r.enso@hotmail.com voor de prijs en afhandeling.

gr renso
 
Dag oma (en GenesiZ)

zijn zadel en kont nog steeds te koop?

(hoe gemakkelijk is het om die kont te verwisselen?)


het afgesleten bevestigingspunt, vormt dit enige hinder? :p

ben benieuwd.
 
Terug
Bovenaan Onderaan