MF Gooi en Vechtstreek * Deel 111 *

Wat moeten we gaan doe als uitje?

  • skiën en daarna apres ski en fondue

    Stemmen: 16 72,7%
  • raften/tuben en daarna drinken/mixed grill

    Stemmen: 0 0,0%
  • midgetgolf lage vuursche en dan pannekoeken eten

    Stemmen: 4 18,2%
  • avontuurfabriek arrangementje (wat nog te bepalen)

    Stemmen: 2 9,1%

  • Totaal aantal stemmers
    22
Status
Niet open voor verdere reacties.
René en Noor: Welkom terug! *O* :j
Jullie hebben het geweldig gehad en we kunnen niet wachten op de verhalen en foto's.
Snel afspreken na de jetlag? ;)
 
René en Noor: Welkom terug! *O* :j
Jullie hebben het geweldig gehad en we kunnen niet wachten op de verhalen en foto's.
Snel afspreken na de jetlag? ;)

:Y doen we :) Jetlag doen we niet aan. Vanavond laat pas proberen te slapen. Dan zitten we morgen al weer in het ritme :Y
 
Strak piccie Foen.



Welkom terug jullie.

Vond deze ook wel geslaagd :Y

IMG_3561.JPG
 
:Y doen we :) Jetlag doen we niet aan. Vanavond laat pas proberen te slapen. Dan zitten we morgen al weer in het ritme :Y

dacht ik ook toen ik terug kwam uit china, maar toen moest ik de volgende dag ook al louise haar nieuwe meubels in elkaar zetten :X hakte er wel in :+

mooie piccies :9
 
Hey.... Noor en Phoen zijn weer safe geland en gejetlagged..... fijn dat jullie er weer zijn.... ik wel eerlijk zeggen dat ik t.z.t. naar de foto's uitkijk :Y *O* *O*
 
Welkom terug, Noor en Nee *O*

Net nog als motor-koerier gefungeerd, omdat onze satellietwagen geen contact met de satelliet kreeg.. Nou ja, dan haal ik het toch gewoon op? Heerlijk om weer even te :] *D
Nu ook maar snel lampen uit en achter de bank gaan zitten.
 
:^

en ook nog een extra voor Phoen en Noor *O*
:^

En dan val je ook nog van de stoep -O-

[afbeelding]
:')

niet geil dus, maar een koekje ? :9

Die middelste mag ook best langs waaien hoor :9


[afbeelding] _O-

_O-

Mogguh allemaal! :WIk heb nog t/m maandag ;)
Het valt trouwens wel op; nu kan ik niet motorrijden en dan heb ik al twee keer een lang weekend roostervrij gehad :(Kreeg het niet voor elkaar. Nu OpenStreetMap op m'n Zümo geflupt, en werkt als een trein! *O**O*




@Zussie-Jaz: -O-
OpenStreetMap ook eens bekijken

Lekker, koekies!


Maar #%$@ g*d, gooi ik net een volle bak hete koffie om achter de computer.
Gelukkig niet over het toetsenbord maar vol in m'n kruis!! Auw..... :(

Dus toch wat geks op 11-11-11
:X
full


:/ [afbeelding] (normaal zou ik een :j plaatsen op de zere plek, maar ik denk dat ik dat nu even achterwege laat :+ )
_O-

Mocht je niet lid worden van de mile high club? :+
_O-

En we zijn er weer!!!!!!
*O* gezellig

:} ziet er goed uit

Vond deze ook wel geslaagd :Y

[afbeelding]
:}

zo was weer een druk dagje dus nu even bijlezen tijdens over voorverwarmen voor de pizza

grappige dingen die ik ben tegen gekomen

De politie is je beste vriend :)

jij: "Wilt u een sigaret?"
Politie: "Dat is nou het aardigste dat iemand ooit aan mij heeft gevraagd na het uitreiken van een bekeuring."
Jij:"Ach, ze zeggen dat je er kanker van krijgt!"

Tegen een vrouwelijke politieagent: "Krijg ik een boete als ik jou een lekker ding noem?"
"Dat zou ik maar uit mijn hoofd laten!"
Jij:"Dat is goed, want er is bij u geen enkele aanleiding toe!"

slaat natuurlijk niet op de agenten hier O-)

KM stand van me auto


full



zo nu even pizza erin gooien en bier open maken want het is natuurlijk weekend *O* *O*
 
Laatst bewerkt:
Hier de bel eruit getrokken, geen snoep in huis te vinden... :N

Herkenbaar.... ook wel eens gedaan, en in het donker gaan zitten omdat ik er niet aan toe was gekomen om boodschappen te doen (werkchaos).

Dit jaar dus wel.... Atlas meegenomen naar de deur toen er werd aangebeld. Dat snoetje vergeet ik niet meer.... grote ogen om die kindertjes die gingen zingen voor de deur. Hij begon reuze enthousiast te kakelen en te springen... :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan