slipperkoppeling CRF/SXV + onderdelen CRF/KTM

Status
Niet open voor verdere reacties.

GiePilaar

Die hard MF'er
10 jun 2005
642
79
Denderhoutem
Facebook
Hoi,

Ik heb hier wat onderdelen op overschot:

Een splinternieuw voorspatbord CRF 450/250 '09-'12:

nwhffd.jpg


10€


STM Slipperkoppeling CRF ('02-'08). Past ook op Aprilia SXV's

vphksi.jpg


275€


15€

Motomaster adaptor voor MM remklauw KTM:

2wcld2t.jpg


35€

Grtz
 
Laatst bewerkt:
Die akra,past hij ook op een 525 2005?
Db killer erbij ?
Titanium voorbocht?
 
@Franky: Ik stuur u morgen men gegevens door ;)

@Okkie: Een inox voorbocht is veel steviger als een titaium exemplaar (blutsen/afbreken). Titanuim is dan weer lichter en mooier (kleurt blauw als het warm is geweest). Kwa prestaties zijn titanium en inoxen uitlaten identiek.
 
@Franky: Ik kan u geen privébericht sturen, en ik vind ook geen e-mailadres terug in uw profiel. Zend anders een mailtje naar GiePilaar@hotmail.com . Dan antwoord ik daar wel op ;-)
 
Zit er ook vermogenwinst met zo,n set erop of is het alleen uiterlijk mooi.
Weet niet of jij op een strandaard ktm hebt gereden en het kan vergelijken.
550 is een hoop centjes en moet het wel waars zijn.
 
Ten opzichte van de orginele voel je het verschil goed, zeker als je de carbu goed afstelt. Akrapovic is 1 van de beste uitlaten die er zijn ;-)
 
Had je de koppelingshendel nog? :)

Zoek een koppelingshendel voor mijn street tracker project en die is wel netjes *D

Wat houdt dat hotstart in overigens? :P
 
Hoi,

Die is net verkocht, ik zou die tegen het einde van de week opsturen. moest het niet doorgaan verwittig ik u wel ;)
Die hotstart is een kabeltje die uitkomt aan de carbu om meer lucht te geven (omgekeerde van een choke), zodat de motor beter start als hij warm staat. Maar je lan daar alles op aansluiten dat met een kabel toekomt denk ik :+

De uitlaat is voorbehouden tot zondagavond, de voorband is ook verkocht *D
 
Hoi,

Die is net verkocht, ik zou die tegen het einde van de week opsturen. moest het niet doorgaan verwittig ik u wel ;)
Die hotstart is een kabeltje die uitkomt aan de carbu om meer lucht te geven (omgekeerde van een choke), zodat de motor beter start als hij warm staat. Maar je lan daar alles op aansluiten dat met een kabel toekomt denk ik :+

De uitlaat is voorbehouden tot zondagavond, de voorband is ook verkocht *D
Oh eigenlijk wel handig, flikker ik die achterlijke (roestige) choke knop er mee af en sluit ik daar de choke op aan :)

Ik wacht af! :Y
 
Het geld zou over gemaakt zijn, maar ik heb het nog noet ontvangen, dus hij is zo goed als weg ;)

De uitlaat is al opgehaald, dus verkocht :+
 
ik heb het ontvangen :P
ziet er goed uit als ik hersteld ben van m'n bedrijfs ongevalletje ga ik even kijken of het een beetje gaat passen
;)
 
OK, goed om weten dat de hendel goed is aangekomen ;)
Veel beterschap allesinds.

Ik heb de 1ste post aangepast om een beter overzicht te hebben :+
 
'Akrapovic KTM en allerlei Honda CRF' > 'slipperkoppeling CRF/SXV + onderdelen CRF/KTM'
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan