Velgen + Banden voor Suzuki GSF 600 Bandit

22 jan 2008
96
0
Dongen
80999505_808848066.jpg


82052288_52095806.jpg


82052286_3271938749.jpg



Mooie velgen met banden(kan nog wel 1 zomer mee gereden worden)

Velgmaat:
Voorvelg: J17xMT3.00 DOT

Achtervelg: J17xMT4.50 DOT

Ze komen van een Suzuki Bandit GSF 600 uit 1998
Heb je interesse doe een leuk bod en ze zijn voor jou!
Ik zat zelf zo tussen de €225,- en de €250,- voor de complete set te denken maar over de prijs valt nog wel te onderhandelen.

prijsverlaging: nu>>>> €175,-
U kunt me altijd een e-mail sturen: zwoedel_big-boss@hotmail.com of even bellen: 06-29283913

Met vriendelijke groet,

Ferry Jansen
 
Laatst bewerkt:
HAHAHA!!

Ik zie NU PAS dat er 2 losse velgen met banden NAAST een GEWONE motor staan...

Ik dacht dat het een of ander 4 wielig apparaat was joh! 8-)
 
Ik moest ook ff kijken! dacht datie 4 wielen had. Zo stuurt dat toch niet!?!? dacht ik.
kosten motor velgen altijd zoveel? Voor mijn renault-GTL heb ik er 8 voor die prijs. haha!

Ik zou ze er zelf onder gooien al ik jou was :P
 
Laatst bewerkt:
Ik moest ook ff kijken! dacht datie 4 wielen had. Zo stuurt dat toch niet!?!? dacht ik.
kosten motor velgen altijd zoveel? Voor mijn renault-GTL heb ik er 8 voor die prijs. haha!

Ik zou ze er zelf onder gooien al ik jou was :P

Ben de motor aan het spuiten en wil heb de velgen die er onder liggen ook laten behandelen en ook in dezelfde kleur gespoten en komt dezelfde velgsticker op maar ik heb met de set die te koop staat alleen gereden als ik met maten in Duitsland ging knallen in de Eifel en ik heb daar ook wat hardere banden opgelegt omdat ze anders bijna van mijn velgen afsmelten.

Maar geen interesse? ik vond zelf de prijs nogal meevallen heb ze destijds voor €100,- per stuk gekocht en moest ik er nog deze banden oplaten leggen. :D
 
Ik moest ook ff kijken! dacht datie 4 wielen had. Zo stuurt dat toch niet!?!? dacht ik.
kosten motor velgen altijd zoveel? Voor mijn renault-GTL heb ik er 8 voor die prijs. haha!

Ik zou ze er zelf onder gooien al ik jou was :P


Is echt niet duur nee. :N

Moet je eens kijken voor hoeveel een set voor een gixxer weggaat, kan soms tot 500 euro voor een set gaan. :/
 
Wat wegen ze eigenlijk ?
En wat voor voorband zit erop :?
Op een 3 j velg hoort een 110 namelijk. Geen 120.
Ben namelijk met velgen pas maken bezig..en heb wel wat intresse. :)


Er zit een 110 band op volgens mij ik weet het even niet meer zeker want mijn andere voorwiel die nog onder mijn motor zit volgens mij 3,5 J en daar ligt wel een 120 band op maar ik ben ga vanmiddag nog even naar mijn beunhok en zal even voor je kijken wat er nu precies voor merk/type en formaat banden erop liggen.

Ik heb even gekeken maar bij PostNL kost een pakketverzending wat niet door de brievenbus past €12,20 als het pakket tussen de 10 en de 30 kg weegt en ik schat dat beide velgen neit zwaarder als 30 kg wegen.

Je kunt ze ook komen ophalen natuurlijk of komen kijken maar verzending is ook geen probleem :D

Ik kijk uit naar je reactie
 
Wist niet dat dat zo kon oplopen.
Ik heb mijn velgen gestraald en in de 2k epoxy gezet. Daarna 2k filler, primmer en speciale velgenlak. Er moest eigenlijk ook blanke lak overheen, niet verplicht maar dan glimt het wel beter.

Heb voor de volgende keer RVS velgenlak staan. In plaats van aluminium(ral 9006/9007). Dat is iets donkerder, en heeft wat van metalic 90%grijs/10%geel weg. Daar moet dan wel een buts blanke lak overheen. Echt heel mooit en ziet er niet goedkoop uit, zoals die motip velgenspray.

Succes met de verkoop. Maar dat gaan wel lukken. ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan