Classic endurance

iemand wel eens van deze 4 uurs race gehoord?

A.M.C. RAC JUNIOR LIEGE a.s.b.l.

4 hours de liege

Met de grote namen als stephan mertens en het phase one endurance team...

ook wel leuk :+

En een stuk goeiekoper als de bikers classics :Y
Ja ik rij ook de 4 hours de liege , maar niet met mijn Honda Legends team maar op uitnodiging in het B.R. team van Marc Vuidar die samen met Léon Dewalque , ook in Oss aantrad met het nr. 171
 
Ik denk ook dat het zo moet blijven zoals het is, laagdrempelig en voor iedereen die het leuk vindt toegankelijk en betaalbaar
We hebben met z'n allen een geweldig leuk weekend gehad.

Het grote verschil in bouwjaren, cilinderinhoud en vermogen hoeft op zich ook geen probleem te zijn.
Het gevaar zit hem in het plotseling afwijken van de ideale lijn, door rijders die geen of weinig circuit ervaring hebben.
Het zeer vroegtijdig remmen (of zelfs het gas alleen los laten...) van sommigen moet je gewoon rekening mee houden in zo'n deelnemersveld.
Je kunt daardoor geen echte snelle rondetijden neerzetten, maar dat hoeft dan ook niet.
 
Laatst bewerkt:
Tweede filmpje is de start van Oss met de nieuwe Suzuki Martin. Filmpje loopt tot het "incidentje" Motor oprapen, terug naar de pits, kuipruit slopen en weer verder. Conclusie: Motor heeft zeker potentie en best een geslaagde test voor een compleet eigenbouw motor ;) Conclusie: ook klaar voor Spa (vrij rijden).

Filmpje:

Sta ik ook nog op. Alleen de onderste helft van mij dan hahaha
 
Helemaal mee eens, te grote snelheidsverschillen is echt gevaarlijk en dat was het geval.
De juffrouw van het "winnende" team was echt gevaarlijk langzaam, ik heb haar volgens mij wel 10x ingehaald.
Maar van de andere kant het is (helaas..) geen snelheidswedstrijd, dus moet en kun je gewoon effe te tijd nemen om zo iemand veilig te passeren.
Waarom winnend tussen aanhalingstekens? Is U het niet eens met de uitslag?
O jawel hoor, de uitslag is conform de spelregels dus hoe kun je het daar dan oneens mee zijn.

Winnend staat tussen aanhalingstekens omdat men normaliter winnen en een snelheidssport automatisch associeer met: de snelste is de winnaar
Dat geldt in dit geval niet, dus vandaar ;)

Heb even in de uitslag zitten neuzen om te weten te komen hoeveel rondjes achterstand het winnende team nu werkelijk had op jouw equipe. Dat blijken er 5 te zijn op 3 uur rijden :?

Het winnende team #50 team Paulus heeft 80 rondjes gereden, gemiddelde rondetijd 2:16.014, jouw team reed 85 rondjes.

De meeste rondjes (87) zijn gereden door # 12 team CMRCH Endurance team met een gemiddelde rondetijd van 2:05.334.

Het gemiddeld aantal afgelegde ronden van de top 10 was 78,5

Ik kan me van vorig jaar herinneren dat bij de rijdersbriefing gewaarschuwd werd voor de snelheidsverschillen en het was verder niet de bedoeling op haren en snaren vlak voor een bocht in te halen, maar veilig op de rechte stukken om het veilig te houden.

Zoals anderen al memoreerden moeten SAM evenementen laagdrempelig blijven. Zodra teams gaan investeren in snelheid en langzamere teams daardoor buiten de boot gaan vallen, komen we binnen de kortste keren in een financiële kostenspiraal terecht.

Los daarvan, bij de ‘echte’ endurance-evenementen zijn er ook behoorlijke snelheidsverschillen tussen de snelste Formula E teams en de gemiddelde superstockteams.
 
Laatst bewerkt:
SAM Classic Endurance Racedemo Oss 19-05-2013 foto's 500+

https://plus.google.com/photos/107410791432475480832/albums/5882049980445512753#photos/1074107914324 75480832/albums/5882049980445512753
full
 
eerst kijk en luister geld betalen...

als je niet waar dat naar toe moet...dan mag je me even PM-en....krijg je een bank nr van me...


geen garanties btw...


:W
 
Is een vriend van me; Patrick Bertoni uit Frankrijk. Heeft al veel verspijkerd aan deze fiets en loop inmiddels als een kogel :-)
 
Ik had hem ook al in het racewielen parade topic gezet, maar ik denk dat het hier ook wel gewardeerd wordt.

Het schijnt dat de astralite wielen weer in de productie gaan.

http://www.k21.co.uk/smf/index.php?topic=4074.0

Het zijn alleen wel de TZ250/350 versie maar misschien in de toekomst ook de andere modellen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan