Classic endurance

Komt dit jaar niet meer in actie ( Dholda Classic) , maar ... geen nood het Honda Legends Team zeker wel, ook tijdens de Bikers Classic en we zetten terug een 4hrs moto in. U kan ons ook zeker komen bezoeken in onze pitbox en we zullen een speciale fiets mee hebben die dan nog eens zal bereden en getest worden door een héél bekend iemand die ondertussen de titel van " Sir" heeft gekregen in zijn thuisland. Verder plannen we ook nog een kleine homage tentoonstelling in onze box over Jack Buytaert , de vorig jaar overleden ex-winnaar van de 24hrs op Francorchamps ( 78 - 79 ) en verleden jaar nog deelnemer in de 4 hrs. Iedereen welkom !
 
Komt dit jaar niet meer in actie ( Dholda Classic) , maar ... geen nood het Honda Legends Team zeker wel, ook tijdens de Bikers Classic en we zetten terug een 4hrs moto in. U kan ons ook zeker komen bezoeken in onze pitbox en we zullen een speciale fiets mee hebben die dan nog eens zal bereden en getest worden door een héél bekend iemand die ondertussen de titel van " Sir" heeft gekregen in zijn thuisland. Verder plannen we ook nog een kleine homage tentoonstelling in onze box over Jack Buytaert , de vorig jaar overleden ex-winnaar van de 24hrs op Francorchamps ( 78 - 79 ) en verleden jaar nog deelnemer in de 4 hrs. Iedereen welkom !

Dat is slecht en goed nieuws!

Ja ik zag dat jullie een cb1100 aan het bouwen zijn?

Ik hoorde ook dat dit het laatste jaar van de bikers classics is, weet jij daar iets van?
Of is dat een broodje aap (nederlands gezegde :+ , voor: onzin)?

Wij komen zeker even langs, zal dan vrijdag avond of zaterdag worden.
Vrijdag overdag ligt de koelman zelf aan de APK keuring -O- dus hopelijk kunnen in de middag richting Spa rijden :W

full
 
Komt dit jaar niet meer in actie ( Dholda Classic) , maar ... geen nood het Honda Legends Team zeker wel, ook tijdens de Bikers Classic en we zetten terug een 4hrs moto in. U kan ons ook zeker komen bezoeken in onze pitbox en we zullen een speciale fiets mee hebben die dan nog eens zal bereden en getest worden door een héél bekend iemand die ondertussen de titel van " Sir" heeft gekregen in zijn thuisland. Verder plannen we ook nog een kleine homage tentoonstelling in onze box over Jack Buytaert , de vorig jaar overleden ex-winnaar van de 24hrs op Francorchamps ( 78 - 79 ) en verleden jaar nog deelnemer in de 4 hrs. Iedereen welkom !

Ik kom, met vrienden, zeker weten kijken! :)
 
Dat is slecht en goed nieuws!

Ja ik zag dat jullie een cb1100 aan het bouwen zijn?

Ik hoorde ook dat dit het laatste jaar van de bikers classics is, weet jij daar iets van?
Of is dat een broodje aap (nederlands gezegde :+ , voor: onzin)?

Wij komen zeker even langs, zal dan vrijdag avond of zaterdag worden.
Vrijdag overdag ligt de koelman zelf aan de APK keuring -O- dus hopelijk kunnen in de middag richting Spa rijden :W

Om op al uw citaten te reageren :

Eigenlijk is dat alleen ( toch voor ons) goed nieuws

De CB 1100 is afgebouwd je kunt hem zien op onze site www.honda-legends.be onder de rubriek projecten

Ik vrees ( en hoop) dat het idd. een broodje aap is . Wij hebben via ons team heel goede contacten met de bonzen van de Bikers en zoiets hebben we van hen nog nooit gehoord.

Nogmaals van harte welkom!!! 8-)



[afbeelding]
 
Dat is slecht en goed nieuws!

Ja ik zag dat jullie een cb1100 aan het bouwen zijn?

Ik hoorde ook dat dit het laatste jaar van de bikers classics is, weet jij daar iets van?
Of is dat een broodje aap (nederlands gezegde :+ , voor: onzin)?

Wij komen zeker even langs, zal dan vrijdag avond of zaterdag worden.
Vrijdag overdag ligt de koelman zelf aan de APK keuring -O- dus hopelijk kunnen in de middag richting Spa rijden :W

[afbeelding]

De 94 is weer present in Aalsmeer.
3 uren Aalsmeer classic endurance WWW.hibra.nl
Chuss
 
Zo zeg,beste klapper gemaakt dus '( Heb je veel schade?.
Lees dat botten in ieder geval nog heel zijn,dat is het belangrijkst.
Groeten
Tet classic endurance :W

Valt al met al wel mee... Alhoewel...

Lakwerk is gekiezelstraald...
Ontsteking pickups zijn van het blok gerukt.. Carter is daar serieus beschadigd..
Gashandel/clipon en remhandel zijn weg... Dus dat wordt een leuke zoektocht..

Maar al met al ben ik reuze blij dat Bort (en andere rijders) er goed van afgekomen is (zijn).. Het had veel lelijker kunnen aflopen..

Zal deze week een paar pics maken van de schade..

Edit: Zonder lak valt er ook wel te rijden.... O-)
 
Laatst bewerkt:
Valt al met al wel mee... Alhoewel...

Lakwerk is gekiezelstraald...
Ontsteking pickups zijn van het blok gerukt.. Carter is daar serieus beschadigd..
Gashandel/clipon en remhandel zijn weg... Dus dat wordt een leuke zoektocht..

Maar al met al ben ik reuze blij dat Bort (en andere rijders) er goed van afgekomen is (zijn).. Het had veel lelijker kunnen aflopen..

Zal deze week een paar pics maken van de schade..

Edit: Zonder lak valt er ook wel te rijden.... O-)
Scheelt ook weer gewicht,altijd positief zijn :]
Jullie rijden wel in Aalsmeer?
Gr
Ingmar
 
Poe... tijdens de bol d'or classic van dit jaar was het niet bepaald lekker weer...

Waren daarom ook veel valpartijen -O-

full
 
Volgend jaar zijn er vijf races in de europanion classic endurance series

Paul ricard
Imola
Spa francorchamps
NÜRBURGRING!
Aragon

Wordt wel weer een spektakel
 
Volgend jaar zijn er vijf races in de europanion classic endurance series

Paul ricard
Imola
Spa francorchamps
NÜRBURGRING!
Aragon

Wordt wel weer een spektakel

Jammer dat de endurance van Oschersleben er niet in meegenomen wordt. Zal wel het geld zijn waarom dat nog niet gedaan is.
 
Jammer dat de endurance van Oschersleben er niet in meegenomen wordt. Zal wel het geld zijn waarom dat nog niet gedaan is.

Ook zo houden, anders blijft er niks betaalbaars meer over! :Y

Maar het begint nu toch een echt kampioenschap te worden, ze rijden meer races als de 'echte' endurance mannen

Maarja wie zijn de 'echte' coureurs :z :?
 
Terug
Bovenaan Onderaan