Classic endurance

Volgend jaar zijn er vijf races in de europanion classic endurance series

Paul ricard
Imola
Spa francorchamps
NÜRBURGRING!
Aragon

Wordt wel weer een spektakel

Tof! Enig idee wat voor evenement er op Paul Ricard gaat plaatsvinden?

Vraagje aan de constructeurs hier, waar halen jullie je aluminium blokken vandaan en waar zouden jullie remklauwhouders van maken? Heb een remklauwhouder ontworpen, maar nu heb ik dus alu nodig :)
 
@Bowler:
Bij alleen verspanen is 7075 de sjit! ik ben de mazzelaar die dat af en toe via het werk bij een grote leverancier in kleine porties kan bestellen :) maar daar heb jij dan weer niks aan....

Later,

Loek
 
Tof! Enig idee wat voor evenement er op Paul Ricard gaat plaatsvinden?

Vraagje aan de constructeurs hier, waar halen jullie je aluminium blokken vandaan en waar zouden jullie remklauwhouders van maken? Heb een remklauwhouder ontworpen, maar nu heb ik dus alu nodig :)

beetje op marktplaats zoeken, komen ook af en toe restpartijtjes op te staan.

paul ricard weet ik alleen van dat het een 2x2 endurance race is... maar verder ook niet :W
 
beetje op marktplaats zoeken, komen ook af en toe restpartijtjes op te staan.

paul ricard weet ik alleen van dat het een 2x2 endurance race is... maar verder ook niet :W

Wij hebben de remhouders trouwens gewoon van staal gemaakt... kan je iets dunner werken en dat vonden wij mooier staan, is wel iets zwaarder natuurlijk
 
6082 is goed te verspanen en sterk zat.

Top, bedankt! Geeft me iets meer geruststelling dan alleen een sterkte analyse :)
Tof! Enig idee wat voor evenement er op Paul Ricard gaat plaatsvinden?

Vraagje aan de constructeurs hier, waar halen jullie je aluminium blokken vandaan en waar zouden jullie remklauwhouders van maken? Heb een remklauwhouder ontworpen, maar nu heb ik dus alu nodig :)

beetje op marktplaats zoeken, komen ook af en toe restpartijtjes op te staan.

paul ricard weet ik alleen van dat het een 2x2 endurance race is... maar verder ook niet :W

Had al wat gevonden ja, lekker betaalbaar :)
 
moto martin 1000 gs test
full
 
ik kom hier vanalles tegen op de site en ik zou graag ook in de toekomst meedoen aan de classic races/demos
maar wat moet ik daarvoor doen?
750cc bike? heb ik een licentie nodig ect ect ?
ik rij met de ouwe #21 en zou graag de legende laten voortleven :+
 
ik kom hier vanalles tegen op de site en ik zou graag ook in de toekomst meedoen aan de classic races/demos
maar wat moet ik daarvoor doen?
750cc bike? heb ik een licentie nodig ect ect ?
ik rij met de ouwe #21 en zou graag de legende laten voortleven :+
Dat is toch vf1000?
Dan kan je meedoen met de endurance demo van de sammotorsport,of volgens mij met youngtimerracing,maar dat weet ik niet zeker,moet je even op hun website kijken..
Succes,en tot in oss :W
 
ik kom hier vanalles tegen op de site en ik zou graag ook in de toekomst meedoen aan de classic races/demos
maar wat moet ik daarvoor doen?
750cc bike? heb ik een licentie nodig ect ect ?
ik rij met de ouwe #21 en zou graag de legende laten voortleven :+




yup, youngtimer / classic superbikes is dan net wat voor jou, met #21 FS - Bol bedoel je neem ik aan?

klik: http://www.sytr.nl/YTR/index.php en welkom alvast *O* *O*


:W
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan