Classic endurance

Christian1991

MF veteraan
28 nov 2011
3.183
0
Leusden
Goedemorgen Allemaal,

Hierbij open ik een nieuw Topic!!

Iedereen die endurance foto's Heeft, Zet ze in dit topic zodat iedereen ervan kan meegenieten en erover praten.

Bijvoorbeeld Dholda's, Yoshimura suzuki's, Moriwaki's enzovoorts
full
 
In dit topic moet echt gaan om alleen Classic endurance racers uit de jaren 70 ;) ;)

Maar jou topic had ik ook zitten bekijken en er zitten mooie ploatjes tussen :}
 
Goedenavond heren,

Ik weet dat het een plaatjes-topic is maar ik kon het toch even niet laten. Een filmpje van Spa bikers classic 2011.

Pit-stop bikers classic spa 2011

Schiet mij maar lek omdat het geen plaatje is :). Het is wel endurance. En het is weer eens wat anders dan de voorbijscheurende motoren.

Later,

Loek
 
Goedenavond heren,

Ik weet dat het een plaatjes-topic is maar ik kon het toch even niet laten. Een filmpje van Spa bikers classic 2011.

Pit-stop bikers classic spa 2011

Schiet mij maar lek omdat het geen plaatje is :). Het is wel endurance. En het is weer eens wat anders dan de voorbijscheurende motoren.

Later,

Loek


hahaha...mooi ! sta ik ook nog op! (menneke met de melandri helm die brandblusser vasthoudt bij die pitstop)
was een beetje problematische stop omdat er vanalles gecheckt moest aan de rechterzijde van de fiets... we hadden eerder in de trainingen wat "troubles" gehad met een lekkend carterdeksel...

toch nog mooi top 10 gefinished in 2011

momenteel in voorbereiding voor 2012...met twee motoren!
 
Vanmiddag de meester zelf op bezoek gehad.
Die zag na 29 jaar de motor weer terug waarmee hij in 1982 zoveel successen heeft behaald.
Het was een prachtige hereniging van man en machine.
Super om mee te maken, wat was deze man enthousiast toen hij zijn eigen creatie weer terug zag.
full
 
Prachtig mooi Wout dat Johan bij jou is geweest. Erg leuk, en ik weet wat je voelt. Had ik met Tonnie van Schijndel en Harrie van der Kruijs.

Groet, Rob
 
KIJk Dit zijn mooie plaatjes :9~ :9~ jammer dat de Dholda nr 79. de race niet uitreed dit jaar op Spa... Volgend jaar gaan ze wel knallen toch?? :] :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan