Endurance honda Rcb 750 replica

spatbord weg en beschadigde kuip

full
 
Voor de rest een uitstekende 3 uren gereden,alleen is het wel raar om zelf niet mee te doen en de motor te zien rijden. (team manager :N )
Al met al een superdag gehad met het team en bedankt Jan van dam motorsport en natuurlijk de SAM en vrijwilligers *O* *O*
full
 
aan die foto hierboven kun je wel zien waarom ik nu met spierpijn op de bank hang ja...hard werken zo'n Honda ... :z

was leuk jongens! :Y

full
 
Laatst bewerkt:
Heb zelf ook nog schade... neus van de Sidi laars afgesleten... voelde m wel een paar keer...moet ff nieuwe slijtstukjes scoren dus voor Spa... _O-
full
 
Laatst bewerkt:
Ja is hard werken op zo'n Honda!!! Moet zeggen dat het bij mij deze keer wel mee valt met spierpijn, na Oss voelde ik het wel in m'n onderarmen en handen, maar nu viel het mee, maar was wel weer een geweldige dag, ben st :W iekum nog wel benieuwd waar we geeindigd zijn.....
Goede morgen, spierpijn hedenmorgen op de schaal van Fysio: een dikke 7 !


_O- _O-

[afbeelding]
 
Na het fikse remmen in elst maar ff de busjes in de voorvork vangen voor langere... dit kwam er uit, ze waren niet recht gezaagd en zat een aantal mm verschil in de busjes, zal dus nog iets beter sturen ook :}



inmiddels bijna het nieuwe spatbordje klaar, bijna klaar voor eext dus
 
Pas op met zomaar de veervoorspanning vergroten, kijk welke luchtkamer jullie hebben, zou er eerst wat meer olie bij doen. ca. 20cc per poot, en eigenlijk de dempers aanpassen. Probleem is de ingaande demping en niet de veervoorspanning.
 
Terug
Bovenaan Onderaan