TT3D: Closer To The Edge

Herrudel

MF'er
12 sep 2011
74
0
Doetinchem
Ik heb perongeluk 2 stuk TT3D: Closer To The Edge (Bluray+DVD Combo pack) besteld en wil graag de 2e verkopen.

Heeft iemand interesse hierin? Ik krijg hem deze of volgende week binnen via de post, en zal dus nog gewoon in plastic zitten etc.

Vraagprijs rond de 15 euro?

Groet Jeffrey
 
Ik heb wel interesse in de dvd alleen. Bluray speler heb ik niet -O-
 
Tnx Henk!

Dan wil ik ze wel allebei voor 15 piek. Heb ondertussen ook ff gekeken wat ie nieuw kost.
Is idd geen gekke prijs.
 
Als je boven in beeld op voorkeuren klikt kun je aanvinken dat je pb's wilt ontvangen.
 
En als je dat nou hebt gedaan, stuur mij dan een bericht. Dan werken we de betaling enz. af.
 
misschien stomme vraag, maar hier zit toch geen nederlandse ondertiteling bij ???
Wil deze film graag kijken, maar die gasten zijn soms erg moeilijk te verstaan hahaha...
 
misschien stomme vraag, maar hier zit toch geen nederlandse ondertiteling bij ???
Wil deze film graag kijken, maar die gasten zijn soms erg moeilijk te verstaan hahaha...

Heb hem inmiddels gekeken. Zit geen nederlandes ondertiteling bij, wel engelse. Heb die ook maar aangezet, want dat dialect is soms niet te volgen _O-
Maar deze film is echt een aanrader, mooie beelden. En lachen met en om Guy Martin.
 
Terug
Bovenaan Onderaan