ombouw schade monster naar racer

Als je een magnesium deksel van NCR koopt is het ook zo, terwijl magnesium nog zachter is als aluminium.

[afbeelding]
Wel mooi spul hoor ! :9~~

volgens mij is magnesium harder dan aluminium, sterker is het alleszins.

en voor we een discussie gaan beginnen over legeringen e.d. ik bedoel in de meest voorkomende commerciële vormen. :P
 
ik had nog gewaarschuwd voor discussies. Probeer maar eens in een alu carter te boren en dan in een magnesium carter....

Hangt allemaal van legeringen af.
 
nee nog niet , staan 5 palleten snelbouw naast men garage om deze uit te breiden

blok hangt al wel in frame maar momenteel geen tijd meer om verder te doen

misschien dat dit project wel in de verkoop gaat kweet nog niet
 
mag misschien weg voor de kosten die eraan gebeurd zijn

aanpassing krukas alleen was al 600 euro
 
Oké als de rest dan 50 euro koste dan komen we uit op 650 euro. Nee laat maar horen wat je er voor wilt hebben? Mag ook wel via de Pm
 
hier vind je de prijzen ex btw

zitten overal nieuwe lagers in , shims

kan je ff rekenen he :Y

ben nog ni zeker , ben aant twijfelen voor een 2kleps blok aan te schaffen aangezien de mono reeks minder en minder intressant wordt

grt
 
hier vind je de prijzen ex btw

zitten overal nieuwe lagers in , shims

kan je ff rekenen he :Y

ben nog ni zeker , ben aant twijfelen voor een 2kleps blok aan te schaffen aangezien de mono reeks minder en minder intressant wordt

grt

Dat is al vaker gebeurd hoor en dan een ineens leeft de klasse weer. Komt heus wel weer goed met de mono's........ ;)
Zou er nog een x over nadenken na zoveel (denk)-werk er in gestopt te hebben. O-)
 
hier vind je de prijzen ex btw

zitten overal nieuwe lagers in , shims

kan je ff rekenen he :Y

ben nog ni zeker , ben aant twijfelen voor een 2kleps blok aan te schaffen aangezien de mono reeks minder en minder intressant wordt

grt

Vraag mij af waarom je dat zegt Gino?

Dit seizoen was/is echt goed en voor het eerst terug een stap in de goede richting.

Ik denk dat je gewoon bang bent om niet mee te kunnen omdat het net zo een hog niveau is! (had ik ook en kon ik ook niet in het begin) ;)

Mono's zijn top en is de enige interessante klasse buiten de GP's. Vanaf nu mag je zelfs carbon frames maken dus bijna geen enkele beperking meer!

Mono's zijn allemaal verschillend, origineel en veelal met knappe technische vindingen.

En de 1-cilinder "brommers" dat ze zijn gaan wel sneller rond op circuit dan de meeste 1000's of 1200 twins ;) Kijk maar is naar de rondetijden van de mono's op zolder afgelopen race...



GRTZ

MJ
 
Mja eigenlijk aan begonnen omdat ze zeiden dat het niet ging lukken maar tijd is een zeer bepalende factor.

Momenteel heb ik een nieuw 848 blok heeft ook weer veel potentieel maar ja staat niet in de weg we zien wel

Ook de 2 bijberoepen doen er niet veel goed aan.

Morgen gaan we kijken voor een 3D printer , zie daar ook weer heel veel motor mogelijkheden in natuurlijk
 
3d printers zijn super. Maar ik zou nog even wachten want die evolueren nu nog zo snel dat wat je koopt snel verouderd gaat zijn.

Eigenlijk enkel handig als je ook ergens goedkoop kan CNC frezen. Dan kan je passen met de 3D-print en daarna laten frezen.

Structureel 3D printen is onbetaalbaar (momenteel).

PS: de redenen hierboven zijn wel anders (beter) dan dat "de mono's niet meer interessant zijn" hé ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan