Zxr750 FightYourBike ''GermanStyle''

WouterBr

MF veteraan
18 jul 2010
1.166
18
Duiven
November ''11
b3s8e1.jpg


Hallo allemaal, :W

Ik zal me eerst ff voorstellen. Ben Wouter woonachtig in het gehucht Duiven en sinds kort de trotse eigenaar van een Zxr750 uit 1994 :P prachtige motor (zonder kappen dan O-) ) vandaar dat ik hem ook ga aanpassen.

Zie hier het slachttoffer: inmiddels is hij al helemaal gestript


Een aantal onderdelen had ik al in huis. Meegenomen uit duitsland bij de fighterama:
Deze zal iedereen wel kennen
t7embq.jpg

2yjzslc.jpg

Paar spiegeltjes:
350mq2s.jpg

Kroonplaat van Lsl besteld, deze heb ik er gister op gemonteerd:
14oggi.jpg

Bij optitune een koso digitale km//toeren teller besteld.
Afgelopen woendsdag een motoGP demper besteld via Sp engineering (nog bedankt B.I.L.L)
tot mijn verbazing kwam deze Gister al binnen. zie hier:
168shmp.jpg

x0zh2t.jpg

En laat hij nou ook nog precies passen *D
4uaon7.jpg

ben zelf wel benieuwd wat voor geluidje hij gaat produceren :9~

Nu is het wachten op de overige onderdelen voor dat ik verder kan. ik verwacht nog:
- Superbike stuur van Lsl
- rem/kop reservoir van rizoma
- voorvorkstellers
- handvaten
- en nog wat kleine spullen zols stalen rem/kop leidingen enz.

Ik weet nog niet wat ik met de kont wil doen. of ik deze aankomend seizoen zo laat of dat ik deze toch nog ga aanpassen.

Word vervolgt :+
 
Laatst bewerkt:
Hallo allemaal, :W

Ik zal me eerst ff voorstellen. Ben Wouter woonachtig in het gehucht Duiven en sinds kort de trotse eigenaar van een Zxr750 uit 1994 :P prachtige motor (zonder kappen dan O-) ) vandaar dat ik hem ook ga aanpassen.

Zie hier het slachttoffer: inmiddels is hij al helemaal gestript
[afbeelding]

Een aantal onderdelen had ik al in huis. Meegenomen uit duitsland bij de fighterama:
Deze zal iedereen wel kennen
[afbeelding]
[afbeelding]
Paar spiegeltjes:
[afbeelding]
Kroonplaat van Lsl besteld, deze heb ik er gister op gemonteerd:
[afbeelding]
Bij optitune een koso digitale km//toeren teller besteld.
Afgelopen woendsdag een motoGP demper besteld via Sp engineering (nog bedankt B.I.L.L)
tot mijn verbazing kwam deze Gister al binnen. zie hier:
[afbeelding]
[afbeelding]
En laat hij nou ook nog precies passen *D
[afbeelding]
ben zelf wel benieuwd wat voor geluidje hij gaat produceren :9~

Nu is het wachten op de overige onderdelen voor dat ik verder kan. ik verwacht nog:
- Superbike stuur van Lsl
- rem/kop reservoir van rizoma
- voorvorkstellers
- handvaten
- en nog wat kleine spullen zols stalen rem/kop leidingen enz.

Ik weet nog niet wat ik met de kont wil doen. of ik deze aankomend seizoen zo laat of dat ik deze toch nog ga aanpassen.

Word vervolgt :+

Goed bezig :Y
Mooi pijpie he?!
 
Hee bedankt,
Hij is zeker mooi. De afwerking enz. Binnenkort maar even uitproberen als het weer het toelaat 8-)
 
Hallo,

Kijk eens aan, weer een kawa waar de zaag in gaat 8-)
Blijkbaar jou "oude kawa project" goed verkocht want je heb een bak geld uitgegeven als ik dat boodschappen lijstje zo eens zie :-)

Succes met jou (winter) project. ene nu de kentkenenplaat iets hoger doen :P
En zie hem waarschijnlijk in het voorjaar hier door de liemers knetteren :Y

ps.Wat voor koso teller heb je aangeschaft?
 
Hallo,

Kijk eens aan, weer een kawa waar de zaag in gaat 8-)
Blijkbaar jou "oude kawa project" goed verkocht want je heb een bak geld uitgegeven als ik dat boodschappen lijstje zo eens zie :-)

Succes met jou (winter) project. ene nu de kentkenenplaat iets hoger doen :P
En zie hem waarschijnlijk in het voorjaar hier door de liemers knetteren :Y

ps.Wat voor koso teller heb je aangeschaft?

Over de verkoop van mij oude kawa mocht ik inderdaad niet klagen ;)
Koso DB01 is de naam van de teller. je zult hem wel kennen denk ik.
Bedankt en jij ook succes met de vorderingen van je project, zag er allemaal erg netjes uit! *D
 
Project vorder alweer aardig. zal binnenkort even wat foto's plaatsen.
Helaas vind ik die orginele kont toch helemaal niets. wil daarom opzoek gaan naar de achter kant van een zx6r (bouwjaar 03-04), z1000 of z750. Iemand die er nog één heeft liggen of weet waar zon subframe + kappen te verkrijgen zijn?

Even visueel maken:P
mrbiir.jpg

idwzo5.jpg
 
Vandaag weer even de schuur in gedoken. Heb onder andere de kabel boom even aangepakt en de koso teller gemonteerd:
157g4es.jpg

14df1wg.jpg

15z37mf.jpg

2rxfoev.jpg

Daarnet nog even de motor gestart. Zag er mooi uit maar de toeren teller doet het niet, Ik Heb de bedrading aangesloten op alleen de bovenste bobine. Weet iemand wat ik fout gedaan kan hebben of misschien ben ik nog iets vergeten? tips zijn welkom!
 
Wat is dat voor rem/koppelingspomp die je daar hebt? Ziet er wel goed uit! :Y
 
Aloha Woutertje, ik had ook al gereageerd op je Pm, maar zet m hier ook wel ff bij

kawasaki-1.jpg


tis al ff geleden :z dus uit mn hoofd draad BK (black?) gebruiken en volgens mij de koso instellen op 2 cyl (weet ik helaas niet meer zeker)

:W
 
Laatst bewerkt:
Wat is dat voor rem/koppelingspomp die je daar hebt? Ziet er wel goed uit! :Y

De rem/kop pomp zijn nog orgineel. de reservoirs die er op zitten zijn van rizoma, enige nadeel van die dingen is dat de aansluiting aan de onderkant zit :')
 
@pruttelaap

Nogmaals bedankt 8-) ! zal deze week nog wel aan het stoeien komen met al die kabels :P de teller zelf is in te stellen met de twee zwarte knopjes die op het display zitten neem ik aan,

Word vervolgt :W
 
@pruttelaap

Nogmaals bedankt 8-) ! zal deze week nog wel aan het stoeien komen met al die kabels :P de teller zelf is in te stellen met de twee zwarte knopjes die op het display zitten neem ik aan,

Word vervolgt :W

Waar heb je dat teller nou van vandaan? En wat kost die? Ben zoekende namelijk hehehe
 
De teller heb ik gekocht via optitune.nl hij koste uit me hoofd iets van €100. prima ding vind ik zelf;)
 
De toeren teller is gefixst *O* (bedankt pruttelaap :Y )
Ik had een fout gemaakt bij het instellen van de koso teller. de juiste instelling voor mij fiets moest zijn: 4stroke 2piston Hi. hij geeft nu de juist toeren aan. Zo blij als een kind toen ik de balk van de toeren zag verschijnen *D
:W
 
Terug
Bovenaan Onderaan