Hyosung dat is het deel 2 van 9

De eerste GD 250 N is in Nederland!
te beschouwen bij Bert Houkes motor techniek te Nijmegen!

full

full
 
En een pet en gewoon de eerste hier van MF die op de GD250N gezeten heeft.
Hoe voelde het aan? Viel het gewicht nog mee? Koppeling een beetje licht?

Toch is het jammer dat dit ding witte velgen heeft. Je blijft poetsen en het oogt goedkoop.
 
Hij oogt goed, voelt lichter aan als mijn 125, zit niet verkeerd.
hij klinkt ook redelijk, voor hoever dat met een standaard uitlaat kan.
kleur is zeker mooi, alleen de velgen is jammer, maar als je hem vergelijkt met de witte versie is deze een stuk mooier. koppeling voelt zeker niet zo zwaar als een 650.

mijn vriedin zat er wel eerder op als ik :P
full
 
Laatst bewerkt:
Hij oogt goed, voelt lichter aan als mijn 125, zit niet verkeerd.
hij klinkt ook redelijk, voor hoever dat met een standaard uitlaat kan.
kleur is zeker mooi, alleen de velgen is jammer, maar als je hem vergelijkt met de witte versie is deze een stuk mooier. koppeling voelt zeker niet zo zwaar als een 650.

mijn vriedin zat er wel eerder op als ik :P
[afbeelding]

Ik ben gisteren naar Nijmegen geweest en heb de nieuwe GD 250 bewonderd.
Super mooi en echt mooi afgewerkt.
Stalen remleidingen, remklauw met vier zuigers, hugger en een bugspoiler.
Heel veel aluminium, dus lekker ligt
Echt geweldig mooi :} :} :} :}

Zag trouwens ook dat hij de GT 650 met delphi injectie nu in de aanbieding heeft.
De normale prijs met voor ruim 800 euro aan extra accessoires :Y :Y
 
Jan Moesker, van trade en traffic stond er wel
Met de Mash en met Royal Enfield. Gewoon ergens tussen in ;) ;)
Met alle nieuwe modellen en veel bekijks *D *D

Dit was ook een mogelijkheid voor Hyosung.
Alle nieuwe 2015 modellen daar laten zien en dan gewoon op een eenvoudige plek.
Jammer.......echt een gemiste kans.
Zeker met de nieuwe Hyosung GD 250 B| B|
 
Laatst bewerkt:
Een stand kost erg veel geld. Beter kopen ze dan van het geld wat ze uitsparen wat modellen en stellen ze beschikbaar aan de pers en daarna bij de dealers voor proefritten. Bij een MF mega meeting kan je dan nog staan met eventuele proefritten.

MV Agusta was er ook niet, dus niet alleen Hyosung was afwezig.
 
Klopt van de fabrieksmotoren miste ik dit keer MV Agusta.

Heeft er iemand hier een paddock stand zo ja welke en bevalt ie? Ik heb net bobbins besteld als het goed is de juiste maat M12 (1.25) en ik wil graag een paddock stand om de ketting makkelijk te kunnen smeren enz. :Y
 
Laatst bewerkt:
Een stand kost erg veel geld. Beter kopen ze dan van het geld wat ze uitsparen wat modellen en stellen ze beschikbaar aan de pers en daarna bij de dealers voor proefritten. Bij een MF mega meeting kan je dan nog staan met eventuele proefritten.

MV Agusta was er ook niet, dus niet alleen Hyosung was afwezig.

Aan de pers beschikbaar stellen is alleen handig als de pers daar ook wat aan verdient met bijvoorbeeld adverteren.
Hyosung is door Motoplus al te vaak afgezeken, waarom?...........geen belang bij Hyosung en wel belang bij Suzuki. Die adverteert veel in de Motoplus.
Ik ben zelf (nog) lid van de Motoplus, en zie elk jaar de zelfde merken voorbij komen met hun "onafhankelijke" testen.

Er komen zoveel motorrijders op de beurs daar kan geen pers of blaadje tegen op.
Je kunt daar de motor "proeven" en echt kennis maken met het merk.
Hyosung heeft dit nodig. Laten zien dat het nu echt een supermotor is en echt netjes is afgewerkt.
Nogmaals de nieuwe GD 250 is zo mooi afgewerkt. :Y :Y :Y

Hadden ze maar hetzelfde gedaan zoals Mash. Gewoon tussen de dealers en netjes uitgestald.
 
Laatst bewerkt:
Klopt van de fabrieksmotoren miste ik dit keer MV Agusta.

Heeft er iemand hier een paddock stand zo ja welke en bevalt ie? Ik heb net bobbins besteld als het goed is de juiste maat M12 (1.25) en ik wil graag een paddock stand om de ketting makkelijk te kunnen smeren enz. :Y

Ik heb de MV Agusta zien staan hoor....
Net zoals Mash gwoon tussen de dealers ;)
 
2 hyosung gespot. Scooter bij occasions en hyosung Nederland was met de gt125 bij try the bike. Maar daar hebben we niet veel aan
 
:o Met fabrieksmotoren bedoelde ik de nieuwe modellen die de fabrikant showt :+ :z

Volgens mij zag ik ze wel staan hoor. (ik vind dat Agusta echt heeele mooie motors maakt. Daarom weet ik het nog 8-) 8-) 8-) )
Alleen niet in de hal van de grote importeurs ;)
Maar net zoals Mash tussen de dealers 8-)
Scheelt een boel centjes :Y

www.motorbeursutrecht.nl

Met de Turismo Veloce heeft MV Agusta de nieuwe referentie gezet in het All-Road segment. Je kunt de Turismo Veloce nu bekijken op de stand van Arie Molenaar (08.A010).
 
Laatst bewerkt:
Motorbladen.. er is ook meer dan dat. Je hebt ook nog websites die tests maken, welke je gratis kan lezen en anders met advertenties om gaan. Ik kan zo al 5 sites noemen waar je zo'n nieuwe Hyosung kan dumpen voor een verslag. Een blad moet je kopen en daar staat het eenmalig in. Online staat het er voor eeuwig en is vaak nog gratis te vinden ook. In mijn ogen is een goed online verslag meer waard dan een verslag in een motorblad, omdat dit tijdelijk is, met een beperkte oplage.

De importeur van MV Agusta stond er niet, maar die hebben dus modellen neergezet bij een dealer. Op Facebook was het dan ook doodstil vwb MV en de beurs (op een bericht van 23 feb na). Vandaar dat ik er finaal langs gekeken heb. Maar hoe dan ook is MV populairder dan Hyosung, onder de Nederlanders, dus een keertje daar niet staan is helemaal niet erg.
 
Motorbladen.. er is ook meer dan dat. Je hebt ook nog websites die tests maken, welke je gratis kan lezen en anders met advertenties om gaan. Ik kan zo al 5 sites noemen waar je zo'n nieuwe Hyosung kan dumpen voor een verslag. Een blad moet je kopen en daar staat het eenmalig in. Online staat het er voor eeuwig en is vaak nog gratis te vinden ook. In mijn ogen is een goed online verslag meer waard dan een verslag in een motorblad, omdat dit tijdelijk is, met een beperkte oplage.

De importeur van MV Agusta stond er niet, maar die hebben dus modellen neergezet bij een dealer. Op Facebook was het dan ook doodstil vwb MV en de beurs (op een bericht van 23 feb na). Vandaar dat ik er finaal langs gekeken heb. Maar hoe dan ook is MV populairder dan Hyosung, onder de Nederlanders, dus een keertje daar niet staan is helemaal niet erg.

Lijkt mij wel wat. Heb jij nog een goede website waar je de testen kunt zien/ lezen?
Ook al blijft het natuurlijk altijd met een persoonlijk tintje zo`n test. ;)

Over dat een keertje niet staan op de beurs verschillen wij van mening ;)
En ja, zo`n Agusta is echt geweldig mooi :} :}
 
Laatst bewerkt:
Bij Hyosung zeg ik: Op de beurs gaan staan of pers zoeken
Bij MV Agusta is dat niet nodig. Elke motorrijder kent de F4 wel.

Ik weet niet waar je Hyosung tests zo kan lezen, maar je kan altijd wel tests lezen bij Motorfreaks, Stadsmotor, Testmotor, Arie Blokland doet tests op z'n site, Brikkels (zij hebben de Karion 2 jaar terug getest, weet ik), mijn site (zie handtekening)...
motorlife.be is ook een leuke site met Belgische tests. Er zijn er vast nog wel meer. Deze doe ik even uit het hoofd. Tuurlijk zit er een persoonlijk tintje aan, daarom lees je gewoon op meerdere sites en daarna doe je zelf een proefrit. :+ :]
 
Bij Arie Molenaar ook nog wezen kijken daar staat een droommotor tussen mocht ik na het studeren een vaste baan hebben. Ik vind persoonlijk de Aprilia falco sl1000 in de kleur metallic rood een heel erg mooie motor. Die zou ik stiekem toch wel willen hebben. Duur zijn ze niet meer (tweedehands) op onderhoud en verbruik na.

Maar mijn Hyosung doet het prima en is ook erg mooi :] en verbruikt tov van de Aprilia een stuk minder (Aprilia rijd 1 op 12) dit vertelde ouwe Arie vorig jaar. Nu is Arie helaas al een tijdje overleden maar de Aprilia stond er dit jaar weer :9~.
 
Terug
Bovenaan Onderaan