Hyosung dat is het deel 2 van 9

Ja dat is heel leuk maar heeft die de modificatie gehad? Als dat niet gedaan is komt er weer 400-500 euro bij op die vraagprijs. :+

Zo moet je goed op blijven letten :P
 
Deze watergekoelde motor kan met gemak de anderhalve ton draaien ;)
Wij Nederlanders denken dat een ton bij een auto veel is, en dat een halve ton bij een motor veel is. Echt nie :N :N
De eerste 27.000km heb ik er mee gereden, dus altijd top onderhouden 8-) 8-)

en

Hij heeft geen nieuwe kleppen en klepgeleiders, maarrr GEHEEL NIEUWE KOPPEN
En die heb je niet voor 500 euro 8-) 8-)
 
Laatst bewerkt:
Deze watergekoelde motor kan met gemak de anderhalve ton draaien ;)
Wij Nederlanders denken dat een ton bij een auto veel is, en dat een halve ton bij een motor veel is. Echt nie :N :N
De eerste 27.000km heb ik er mee gereden, dus altijd top onderhouden 8-) 8-)

en

Hij heeft geen nieuwe kleppen en klepgeleiders, maarrr GEHEEL NIEUWE KOPPEN
En die heb je niet voor 500 euro 8-) 8-)

ik koop motoren met max 20.000 meer niet XD
 
Ach ja ik begin me steeds meer beseffen dat ik een goede deal heb gehad met mijn Hyosung met 300 km op de teller voor 2200 pleuro's :+ . Okee ik reken nu even niet de nieuwe klepgeleiders/kleppen mee. O-)
 
Dat klopt, gewoon geduld hebben er komt er vanzelf wel een voorbij Luke. Als ik vragen mag wat is je budget en wat voor een model wil je trouwens een naked of een r?
 
Dat klopt, gewoon geduld hebben er komt er vanzelf wel een voorbij Luke. Als ik vragen mag wat is je budget en wat voor een model wil je trouwens een naked of een r?

maakt me niks uit, vind ze allebei prachtig. ik hoop dat er over een paar maanden tegen de tijd dat ik a2 heb, er eentje 2e hands 25kw op kenteken staat. rond de 1500 tot 2000. meer ga ik er niet voor uitgeven. anders koop ik een xt660.
 
Laatst bewerkt:
maakt me niks uit, vind ze allebei prachtig. ik hoop dat er over een paar maanden tegen de tijd dat ik a2 heb, er eentje 2e hands 25kw op kenteken staat. rond de 1500 tot 2000. meer ga ik er niet voor uitgeven. anders koop ik een xt660.
dat is ook een leuke fiets :Y bijna net zozwaar als de kawa van twickler alleen moet je voor die je A hebben
 
dat is ook een leuke fiets :Y bijna net zozwaar als de kawa van twickler alleen moet je voor die je A hebben

ik heb liever een gt650 ben gewoon verlieft op het gebrul van die V-twin, maar de 25kw modellen worden gewoon voor veelsteveel geld aangeboden. bedoel maar boven de 2500 euro in zon motor niet meer waard. een nieuwe kost namelijk 5700. en als je dan een 2e hands 2010+ model hebt verkoop je hem misschien voor 3500/4000
 
Hmmm,

Ik heb net vandaag onze gt250 te koop gezet:
http://www.marktplaats.nl/a/motoren...84ef0ece270f44503df9f8598c624&previousPage=lr

Misschien is dit een optie voor je? Over mijn gouden gt650 valt ook te praten hoor, al is die niet op 25 kw. Wel kan hij voor weinig weg, immers heeft hij voor mij zijn geld al meer dan alles opgebracht (km-kosten) zie onderaan adv. over de gt250

Het wordt trouwens weer een hyosung wanneer ze weg zijn, mochten personen nu in 1 keer wat denken.
 
Hmmm,

Ik heb net vandaag onze gt250 te koop gezet:
http://www.marktplaats.nl/a/motoren...84ef0ece270f44503df9f8598c624&previousPage=lr

Misschien is dit een optie voor je? Over mijn gouden gt650 valt ook te praten hoor, al is die niet op 25 kw. Wel kan hij voor weinig weg, immers heeft hij voor mij zijn geld al meer dan alles opgebracht (km-kosten) zie onderaan adv. over de gt250

Het wordt trouwens weer een hyosung wanneer ze weg zijn, mochten personen nu in 1 keer wat denken.

word voor mij echt een zwaardere, (ben een beetje klaar met lichte motoren na 125).
maar belangrijker als dat, ik wil na mijn a2 periode de begrenzer eruit en gaan der mee.
Had de advertentie vanmiddag al gezien, (wel leuk met dat witte / gouden)
 
Terug
Bovenaan Onderaan