Hyosung dat is het deel 2 van 9

voorwiel van de grond...hmmm is me nog niet gelukt,maar in ieder geval beterschap joh.En dat 3 x zo dik verhaal ken ik wel.Ooit onderuit gegaan met een intruder 800.te wijten aan stom gedrag beginnende bestuurSTER :( een knie als een voetbal
 
voorwiel van de grond...hmmm is me nog niet gelukt,maar in ieder geval beterschap joh.En dat 3 x zo dik verhaal ken ik wel.Ooit onderuit gegaan met een intruder 800.te wijten aan stom gedrag beginnende bestuurSTER :( een knie als een voetbal

Zat je achterop dan....?
 
Nog meer mensen voor aanstaande zaterdag in Hillegom???

Tot zover bekend: Henk1980, rokr, marcel twickler,trompetter en ikke. Ook nog een paar die zonder nickname bekend zijn.

Verder zullen een paar kijken die interesse hebben in het merk
 
Laatst bewerkt:
Hillegom is iets te ver voor me voor de tijd die ik deze zaterdag heb. Ik hou het wel in de gaten voor een eventuele volgende keer...

veel plezier zaterdag
 
Heeft er iemand aan Fred de instructie gegeven hoe hij de frituur moet gebruiken en hoeveel kilo bitterballen en mosterd hij in moet slaan??
 
Fred zal de instructie geven, hoe je bij het dichtsbijzijnde tankstation ( 100 meter), een sandwich die 3 dagen geleden is verpakt kunt bestellen.
 
Hmmm

Zou je net zoals bitterballen ook stuiterballen kunnen frituren?? Als het maar warm en knapperig is dan vind ik het prima.
 
[afbeelding]Nou ik zal er zijn maar zonder rijdende motor, die staat wel bij Fred maar met aanzienlijke schade ik ben gelukkig allrisk verzekerd.

Oorzaak bij wegrijden schiet koppeling los uit mijn hand waardoor voor wiel van grond kwam, gelijk met achterrem geremd en gas los dus wiel zakt weer naar de grond maar mijn stuur stond niet recht toen mijn wiel weer op de grond kwam dus in dit geval links om op mijn bek met een snelheid van 10/15 km per uur toch nog zoveel schade aan de motor (was niet meer mee te rijden via bergingsbedrijf weg laten halen) en lichaam (Been zwaar gekneusd is nu helemaal 3 x zo dik en pols gebroken)

Ff een update.

Vandaag eindelijk verlost van het gips op de pols, maar voorlopig nog wel onder de pannen want nu blijkt na onderzoek mijn voorste kruisband ook nog afgescheurd te zijn.
volgende week MRI en dan waarschijnlijk weer operatie.
Dus motorrijden zal er voorlopig niet inzitten.
 
Laatst bewerkt:
Ff een update.

Vandaag eindelijk verlost van het gips op de pols, maar voorlopig nog wel onder de pannen want nu blijkt na onderzoek mijn voorste kruisband ook nog afgescheurd te zijn.
volgende week MRI en dan waarschijnlijk weer operatie.
Dus motorrijden zal er voorlopig niet inzitten.

zo, dus da's nog ff erger. En dat voor die lage snelheid, tjonge -O- Nogmaals, beterschap.
 
Terug
Bovenaan Onderaan