Honda CBR 600F2 in onderdelen

M-racer01

Rookie
7 dec 2011
12
0
Zeewolde
Beste motorliefhebbers,

Vanwege een glijder heb ik een Honda CBR 600F2 te koop in onderdelen.

De volgende onderdelen ontbreken:

* Wielen
* L. topkuip
* L. stuurdeel
* Topkuipframe
* Kuipruitje
* Voor en achterrem compleet
* 1 voorvork binnenpoot
* R. topkuip
* Spiegels
* R. inspectieluik
* Zadel

Verder is alles in gebruikte of zelfs zgan staat.

Laat mij weten welk onderdeel je zoekt, dan stuur ik een foto met de vraagprijs.

full
 
Laatst bewerkt:
had je toevallig stalen remleidingen op deze motor? zoja wat mag dat kosten?
 
@ Repulse: Tank is in zeer goede staat dus geheel deuk vrij.. Vraagprijs is 85,- Contact mij even op marco.hendriks@hotmail.com voor evt foto's.

@ S-360 Zadel verkeert in zeer goede staat en is te koop voor 55,- Mail mij prive op bovenstaand adres voor een foto
 
KFF: Uitlaatbochten heb ik nog! Stuur mij prive een mailtje dan stuur ik een foto met de prijs. marco.hendriks@hotmail.com

Smet junior: Durf niet te zeggen of het over te zetten is.. Als je me prive mailt op bovenstaand adres kan ik foto's sturen, misschien dat je dan genoeg weet en anders kan ik het na 5 maart navragen bij een bekende van mij die dat wel weet..
 
Kun je me wat meer vertellen over de staat vh blok en hoeveel je er voor wilt?

De motor liep goed en is altijd goed onderhouden geweest. Kilometerstand moet ik even opvragen maar de eigenaar vd loods waar het ligt opgeslagen is op wintersport tm 5 maart..

Als je prive mailt zorg ik dat ik in die week erop terug kom..
 
~
Hoe staat het met de remschijven en blokken en wat wil je ervoor hebben?[/quot

De remklauwen zijn verkocht.. Schijven heb ik wel maar kan nu niks zeggen over de staat aangezien ik pas na 5 maart de opslag weer in kan..

Als je me prive mailt kom ik er in die week op terug..
 
Terug
Bovenaan Onderaan