Triumph Speed Triple topic deel 25

Status
Niet open voor verdere reacties.
dit heeft ff niks met speed triple te maken .... maar ....
zo als je dit zo leest, grrr , zou mij ook kunnen overkomen

http://www.112bollenstreek.nl/uitruk/view/2127

slechte morgen dus...

egt klote ja ik heb vorige week nog een slipcursus gehad
en moest eerst t achterwiel en daarna het voorwiel laten blokeren
maar op het moment dat je voorwiel blokkeert maakt je motor nogal stappen :o
gelukkig heb ik hier geen ervaring mee behalve op de slipbaan met zijwieltjes ;)
je zal t maar hebben egt klote
 
egt klote ja ik heb vorige week nog een slipcursus gehad
en moest eerst t achterwiel en daarna het voorwiel laten blokeren
maar op het moment dat je voorwiel blokkeert maakt je motor nogal stappen :o
gelukkig heb ik hier geen ervaring mee behalve op de slipbaan met zijwieltjes ;)
je zal t maar hebben egt klote

ik vraag me dus af, zou dit met ABS ook gebeurt zijn???
 
Dré vond het huidige ros niet goed bij zijn nummerplaat passen, dus heb ie maar een andere gekocht. Weer Speed Tripleaar dus :]

[afbeelding]
Om alvast wat beeldmateriaal te hebben en gezien het feit dat het krek dezelfde is dan de mijne heb ik een fotootje van iemand anders gepikt...

Mooi fietske :Y
 
ik vraag me dus af, zou dit met ABS ook gebeurt zijn???

het lijkt er op dat de motorrijder gevallen is door het remmen, dus door het blokkeren van het voorwiel. Met ABS zou dat niet gebeurd zijn maar het is niet gezegd dat de motor niet tegen de voorganger aan zou klappen. De motor blijft rechtop maar als de remweg die nodig is (snelheid, afstand tot voorligger, grip band-weg) langer is dan de afstand tussen de motor en de voorligger... De grote vraag is dan of het busje de motorrijder dan ook geraakt zou hebben...?
 
Hier een filmpje als bewijs:


Bekijk deze video op YouTube:

:} :} :}
Gaaf!!! :9~
Daar gaat het Hooligan imago van de Speed Triple. :P

;)
full


haha, ik hield de boel een beetje op, denk ik...
Viel best wel mee hoor! :+
Pina en Brumby: volgens Blom zou de R 3000eu duurder worden als de gewone
Grrrrrrrrrrrrrrrr :X
Nou dat zal best geholpen hebben. Trouwens aan het gas geven bij mij heeft het niet gelegen. De kabels waren aardig langer geworden en de carbs scheef getrokken in de rubbers '(

Maar nog bedankt
't Is wel een van de weinige bankstellen met kabels en carbs _O-
Denk er ook overna om een camera op de bikes te zetten. Alleen al om bewijslast te kunnen indienen bij de verzekering als je wordt aangereden :X Als ik zelf wat veroorzaakt dan stond de camera uiteraard uit O-) O-)

:)
Goed plan!
full


dit heeft ff niks met speed triple te maken .... maar ....
zo als je dit zo leest, grrr , zou mij ook kunnen overkomen

http://www.112bollenstreek.nl/uitruk/view/2127

slechte morgen dus...
-O- -O- -O-
 
het lijkt er op dat de motorrijder gevallen is door het remmen, dus door het blokkeren van het voorwiel. Met ABS zou dat niet gebeurd zijn maar het is niet gezegd dat de motor niet tegen de voorganger aan zou klappen. De motor blijft rechtop maar als de remweg die nodig is (snelheid, afstand tot voorligger, grip band-weg) langer is dan de afstand tussen de motor en de voorligger... De grote vraag is dan of het busje de motorrijder dan ook geraakt zou hebben...?

Met alle respect voor de overledene, maar die kan het niet navertellen. -O-
Vertel mij 1 ding, waarom zou je met ABS jezelf niet onderuit kunnen remmen?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan