Dit onderwerp is gesloten.
quote:Steefy schreef op 16 juli 2012 @ 14:14:
@ Artifex: ik bedoelde niet dat programeur niet onder ICT-er valt. Jij zei dat je veilig voor die branche kon kiezen, ik zei: of voor een vriend in die sector. Mijn vriend is programeur (ICTer, wat jij wilt)
quote:Steefy schreef op 16 juli 2012 @ 14:14:
@ Artifex: ik bedoelde niet dat programeur niet onder ICT-er valt. Jij zei dat je veilig voor die branche kon kiezen, ik zei: of voor een vriend in die sector. Mijn vriend is programeur (ICTer, wat jij wilt)
quote:
quote:Kiele schreef op 23 juli 2012 @ 09:04:
Pfff... wtfbbq! Wat n onderwerp om over bij te lezen...! -_-"
At Phyllis: bevalt stage goed? Heb je al n aanbod liggen?
At Rensz: heb jij die site van je opgericht of overgenomen?
At Steefy: Welkom
Btw, site valt goed te doen op phone, zelfs vanuit San Diego, California
quote:Kiele schreef op 23 juli 2012 @ 09:04:
Pfff... wtfbbq! Wat n onderwerp om over bij te lezen...! -_-"
At Phyllis: bevalt stage goed? Heb je al n aanbod liggen?
At Rensz: heb jij die site van je opgericht of overgenomen?
At Steefy: Welkom
Btw, site valt goed te doen op phone, zelfs vanuit San Diego, California

quote:Phyllis schreef op 25 juli 2012 @ 01:22:
Joost heeft vanavond een ongeluk gehad met de Husq... Ligt nu in het ziekenhuis op intensive care, hij heeft in ieder geval beide kaken gebroken op meerdere plaatsen en bovenste wervel in nek is gebroken, moet hij minstens week of zes een nekkraag om. Hij is verder nogal verward, maar wel bij kennis. Verder onderzoek gaan ze morgen doen. Ben nu thuis en morgen alles verder regelen... Hierbij een berichtje:
http://tilburg.dichtbij.n...ngeluk-lovense-kanaaldijk
quote:Phyllis schreef op 25 juli 2012 @ 07:40:
Elisabeth ligt ie. Dadelijk weer verder van alles regelen en bellen hoe het gaat.
quote:Phyllis schreef op 25 juli 2012 @ 16:39:
Update:
Kom net weer uit het ziekenhuis. Hij ligt in ieder geval op normale verpleegafdeling. Heeft wel veel pijn (op zich niet gek natuurlijk). Ze hebben een foto gemaakt van z'n pols en schouder. Ze gaan 'm ook aan z'n kaken opereren, wanneer is nog niet duidelijk. Maar z'n hart en long zijn ook gekneusd. Voor die gebroken nekwervel moet hij iig minstens zes weken een nekkraag om. Hij weet godzijdank al weer meer van de normale dingen zeg maar, zoals waar hij woont/waar hij werkt etc. Wist hij gisteren ook niet meer. Maar van het ongeluk weet hij niks, vraagt hij ook steeds wat er is gebeurd enzo. Valt ook vaak in herhaling, dat hij niet snapt dat hij er zo aan toe is (omdat hij wel de top qua kleding heeft) enzo.
quote:Phyllis schreef op 25 juli 2012 @ 16:39:
Update:
Kom net weer uit het ziekenhuis. Hij ligt in ieder geval op normale verpleegafdeling. Heeft wel veel pijn (op zich niet gek natuurlijk). Ze hebben een foto gemaakt van z'n pols en schouder. Ze gaan 'm ook aan z'n kaken opereren, wanneer is nog niet duidelijk. Maar z'n hart en long zijn ook gekneusd. Voor die gebroken nekwervel moet hij iig minstens zes weken een nekkraag om. Hij weet godzijdank al weer meer van de normale dingen zeg maar, zoals waar hij woont/waar hij werkt etc. Wist hij gisteren ook niet meer. Maar van het ongeluk weet hij niks, vraagt hij ook steeds wat er is gebeurd enzo. Valt ook vaak in herhaling, dat hij niet snapt dat hij er zo aan toe is (omdat hij wel de top qua kleding heeft) enzo.
© 2001-2013 Motor-Forum - Powered by React - Hosting by True - Served by Webserver 3